Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hestedata
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 22:59

Hej i kloge avls-folk


Inde på hestedata er der et felt der hedder "Søg chipnummer", hvad bruges det til?



hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Giver sig selv
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 03:12

Det burde give sig selv, der er efterhånden en del heste som kun er chippet som identifikation.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 07:57

Ja, det troede jeg også, men min ene hest er chippe og kan ikke findes der....han blev chippet i 2007.


hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanica....
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 09:17

... chippet og indberettet til Landscentret som identitetsmærkning, eller chippet og indberettet til Fødevarestyrelsen på grund af medicin?


Hvis det er det sidste, tror jeg ikke at Landscentret nødvendigvis får besked.


Har han papirer (afstamningspapirer)?


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tanica....
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 09:17

... chippet og indberettet til Landscentret som identitetsmærkning, eller chippet og indberettet til Fødevarestyrelsen på grund af medicin?


Hvis det er det sidste, tror jeg ikke at Landscentret nødvendigvis får besked.


Har han papirer (afstamningspapirer)?


Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


0
0
Svar på denne tråd
 
 Som Sif
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 10:03

....så er det kun chipning som identitetsmærkning der automatisk er indberettet. Medicinchipning bliver kun registreret hvis papirerne er indsendt i anden sammenhæng.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 10:06

Okay...så er jeg med. Jeg troede nok at det blev indberettet til begge på samme tid.

Er ikke lige inde i alt det med registrering og nej, han har ikke papir.


Min hoppe har og hende hende har jeg fundet


men tak for svar


hilsen Jane


Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Savnet


www.milan-cherie.dk



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider