Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 homozygot hingst ?
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:40

hvilke andre heste end Zardin er homozygot sort ?


Med Venlig Hilsen

Tine.


De Noir / Schwadroneur hingsteplag sælges.


Pony hoppeplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 carano
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 16:45

har også EE. men han bærer så også brun og skimmel.






Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er flere
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 17:11

Platin laver kun mørke afkom, Hotline vist også. Showtime har kun lavet brune og mørkebrune afkom i sine første årgange.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 19:03

tak for svar hendes hoppe er rød og hun vil gerne bruge en sort hingst som ikke avler rødt og den eneste jeg umiddelbart kender til er zardinen men tænkte at der måske var nogen som kendte til flere sorte hingste ?


Med Venlig Hilsen

Tine.


De Noir / Schwadroneur hingsteplag sælges.


Pony hoppeplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen garanti
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 19:11

Der gives jo ingen garanti for at en rød hoppe overhovedet KAN avle et sort afkom.


Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
Jord bortgives
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sort hingst...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 20:06

Men hun kan da være sikker på at den kan levere et føl der ikke er rødt, og det kan jo være det der er ønsket! Der står bare at hun ønsker en sort hingst, men ikke et sort føl...



0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 08:58

hun ønsker ikke et rødt føl - håber at finde en sort hingst som passer til hoppen og så håbe på evt sort afkom.



Med Venlig Hilsen

Tine.


De Noir / Schwadroneur hingsteplag sælges.


Pony hoppeplag sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 09:49

Hej

Newman har ikke lavet røde føl, og han er sort.

Håber meget på er sort hoppeføl efter ham, mig der ellers er ligeglad med farve og køn .



MVh Hanne.



0
0
Svar på denne tråd
 
 homozygot hingste...
Forfatter: 
Dato:  02-12-2008 09:59

Latimer, Hohenstein, schwadroneur, consul, Karolinger I+II er bare nogen af dem jeg ved er Homozygote..


En rigtig hest er en Trakehner!

www.stutteri-selsoe.dk


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider