Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 hvad koster det at have fra 0-1 år?
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 13:51

Hej.


Jeg ville høre om der er nogen der ved hvad det ca. kommer til at koste mig fra jeg sætter min pony hoppe i fol til føllet er 1 år. Er der nogen der ved dette?


mvh. Sarah

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udgifter
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 14:00

Det kommer bla an på hvad hingsten koster og om der kommer uforudsete udgifter, vil du have regnet afskrivning af hoppen med i udgifterne osv osv


Et DV føl vil nok stå i omkring 30-40.000 +/-, igen kommer det an på hvad hingsten har kostet og mange andre omkostninger som kan svinge...



Bedækning tilbydes ved J. Jones i 2009


Sælges:
Hoppe føl e. Michellino/Romancier

Hoppe føl e. First Dance/Lauries Crusador xx

Romeo

Giv gerne et bud på de andre


Udlejes:

RDH hoppemaver, kontakt for info

0
0
Svar på denne tråd
 
 welsh pony
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 14:06

Det er en welsh pony på 120. Det var ikke så meget hingsten mere om udgifterne til selve følet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Priser
Forfatter: 
Dato:  12-09-2008 17:15

Hej Sarah


Det er umuligt at sige, når man ikke kender dine forhold. Jeg har selv ponyføl, og i hverdagen er de næsten gratis, da de er meget nøjsomme med foder, og jeg har dem hjemme, så huslejen er i forvejen betalt.


Udover det bruger jeg 2 gange ca. 500 på vaccinationer, ca. 500 på ormekure i det første år, og hvis det er et hingsteføl ca. 2.500 på kastration. Derudover kan man regne udgifter til smed måske 3-4 gange og ekstra dyrlæge, hvis den lille bliver syg.


Hilsen


Ditte

Holtegården

Skimmelbroget pony-hingsteplag sælges, slutmål ca. 135.

Broget ponyhingsteføl sælges, slutmål ca. 130.

Holtegårdens Entreprise, Murer-, og Tømrerarbejde

Nysted

Lolland

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  15-09-2008 16:07

2x 500 til vacc. 500 til ormekur, beskærer selv, og ellers foder fa jeg selv har dem hjemme, og så spåner..


Ravnstrupgaard
Avl af Welsh sec. B samt tilridning og træning af problemheste
Part søges til pony (welsh)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mit føl
Forfatter: 
Dato:  16-09-2008 08:46

for smed på hver 4uge.


Mvh Susanne

Pari-lida og Waldini.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider