Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Andre til pintokåring i Vallensbæk?
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 09:33

Hej Alle sammen,


Ja så prøver Hestenshaab også at tage til en kåring:-)

Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted og vi skal have smukke smukke Talulah med.

Har ikke erfaring med kåring, men glæder os til at prøve og ikke mindst se, hvordan hun klarer sig, vores lille pige.


Andre der skal med og må man få et smug kig på jeres smukke heste også?

Her kommer et mere af pigen:(hun er forøvrigt 5 år og ca 157 cm istang)


Glæder mig til at se flere og smid endelig gerne en kommentar.

Mange hilsner Anja og www.hestenshaab.dk


Sæt din hest gratis tilsalg på www.hestenshaab.dk og bliv set!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal også
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 10:58

derover, det er dog uden hest.


Jeg skal bare lave noget , pøj pøj med hende, hun er da en dejlig sag at se på.




Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.


Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.


Nu med to ponybørn.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal også...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 17:50

...derover uden hest. Som repræsentant for pintoaraberne. Det er første gang, vi har nogle deltagende pintoarabere på Sjælland, så det er bare SUPER!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer oz...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 22:14

Jeg kommer oz men kun for at kigge...

Held og lykke.

Venligst Marianne



www.staldnyberg.dk


Bedækning tilbydes...

Saxo Højgård,pinto kat 1,avlsgodkendt med 8 i helhed.

Chopins Comet,welsh af cob type,danskkåret og m. engelsk licens.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 08:24

Tusind tak alle sammen, sødt af jer. Glæder mig til at se, hvordan hun klarer sig og alle de andre smukke heste.

Mvh Anja


Sæt din hest gratis tilsalg på www.hestenshaab.dk og bliv set!

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:27

kommer den lange vej helt fra Ribe med et hingsteponyføl efter Donatello Vesterlund.

Vi er ikke i kataloget - har efteranmeldt!


Lotte - selvom du er uden hest må du da MEGET gerne holde i snoren til Donald



Rigtige ryttere rider pinto.


Broget DV føl sælges.

Pintostutteri Vesterlund

Kåret pintohingst står til rådighed.



0
0
Svar på denne tråd
 
 jepper
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:46

jeg har min lille pinto hoppe med:)

hun er blevet vasket og shinet lidt.

første gang jeg skal til kåring så er lidt spændt og nervøs


OLDENBORGHESTE KAN OG VIL!


0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 00:21

-både fordi min hest samondo er opstaldet på vallensbæk til daglig og skal fremvises i pausen, men skal da absolut kigge alle de fine pletter der kommer....



Held&lykke til alle.....



Årets Pinto og Årets Hingst 2004
Materialprøvevinder og Bedste Hingst 2005
www.samondo.dk eller www.123hjemmeside.dk/samondo
SAMONDO bedækning 2008
0
0
Svar på denne tråd
 
 var med
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 11:18

Vi var af sted med Ullerups Orzeeka som blev bedste hoppeføl og dagens føl

Vældig stolte er vi, knaldperlen er kun 7 uger gammel.

Hun blev fremvist af Jens Ole Hoelgaard fra Stutteri Hoelgaard.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider