Hej Alle sammen,
Ja så prøver Hestenshaab også at tage til en kåring:-)
Vi glæder os rigtig meget til at komme afsted og vi skal have smukke smukke Talulah med.

Har ikke erfaring med kåring, men glæder os til at prøve og ikke mindst se, hvordan hun klarer sig, vores lille pige.
Andre der skal med og må man få et smug kig på jeres smukke heste også?
Her kommer et mere af pigen:(hun er forøvrigt 5 år og ca 157 cm istang)

Glæder mig til at se flere og smid endelig gerne en kommentar.
Mange hilsner Anja og www.hestenshaab.dk