Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Onassis - video?
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 14:16

Vi kender vel alle denne skønne hingst.

Er der nogen af jer der ligger inde med en video af hingsten? Har søgt på nettet, men finder ikke rigtig noget?

Mvh Charlotte

Besøg os på..

www.123hjemmeside.dk/staldl

0
0
Svar på denne tråd

Onassis
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 17:37

Hej Charlotte

I den netop afsluttede bedækningssæson kunne du jo evt have kørt en tur på Birkelund, du bor jo forholdsvis tæt på så kunne jo evt have set ham ¨live¨.

Jeg tror ikke der er nogen video tilgængelig på nettet.

Mvh Christina

www.elmegaard.eu

Prix St George, vallak 15 år sælges

0
0
Svar på denne tråd

Ja rigtigt..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 10:50

Kunne være en god ide.

Har set ham live flere gange. Både i Herning, på Birkelund og til hingsteshow Nord. - Men det skader ik med en gang mere.

I kender ham da rimelig godt? Gør i ik? Arbejder Carsten ik på Birkelund?.. Hvordan er han temperamentsmæssig?

Mvh Charlotte

Besøg os på..

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 09:08

Jeg tillader mig lige at byde ind her, da jeg jo har været på Birkelund flere gange og se ham blive redet der. Han blev trukket ind midt i hoppe stalden, blev bundet op der og striglet og sadlet op. Selvfølgelig brummede han lidt af damerne, men ikke noget med han hoppede og sprang rundt eller noget som helst. Han var meget sød og opdragen, da de red ham udenfor selvom der var blæsevejr (skal siges på det tidspunkt her, var han bare 4 år). I Herning og andre steder har vi jo heller aldrig set antydningen af han har lavet ballade. Jeg så ham også til finalen i års championat på Wilhelmsborg. Desuden er han meget snaksagelig i boksen, og ikke ender vender sig væk og ser sur ud. Alt i alt en fantastisk hingst både temperamentsmæssigt, og i særdeleshed også ride/kapacitetmæssigt. Hans gangformåen og charme er jo til at "tabe kæben over"

Det er helt okay med mig, at det var ham Menu blev i fol med, for ham havde jeg alligevel planlagt at prøve igen på et senere tidspunkt, havde bare tænkt det kunne være spændende med en anden kombination, når jeg har Odin med samme afstam. Onassis/Michellino.

Mvh. Sanne

** Smart 2 års Onassis/Michellino vallak sælges **

-skriv for info

KENNEL JAMMERBUGTEN
-AVL AF TYSK JAGTTERRIER

** Tyske jagtterrier hvalpe salgsklare ca. 1/9 **

Se vores hjemmeside:

www.123hjemmeside. ...

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sanne
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 13:40

Jeg er også tosset med ham. Du har helt ret i det du siger..

Spørgsmålet er bare om han passer til Dior..

Men der er noget tid til endnu. Så mon ikke jeg kan følge ham et par år endnu

Mvh Charlotte

Besøg os på..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider