Jeg tillader mig lige at byde ind her, da jeg jo har været på Birkelund flere gange og se ham blive redet der. Han blev trukket ind midt i hoppe stalden, blev bundet op der og striglet og sadlet op. Selvfølgelig brummede han lidt af damerne, men ikke noget med han hoppede og sprang rundt eller noget som helst. Han var meget sød og opdragen, da de red ham udenfor selvom der var blæsevejr (skal siges på det tidspunkt her, var han bare 4 år). I Herning og andre steder har vi jo heller aldrig set antydningen af han har lavet ballade. Jeg så ham også til finalen i års championat på Wilhelmsborg. Desuden er han meget snaksagelig i boksen, og ikke ender vender sig væk og ser sur ud. Alt i alt en fantastisk hingst både temperamentsmæssigt, og i særdeleshed også ride/kapacitetmæssigt. Hans gangformåen og charme er jo til at "tabe kæben over" 
Det er helt okay med mig, at det var ham Menu blev i fol med, for ham havde jeg alligevel planlagt at prøve igen på et senere tidspunkt, havde bare tænkt det kunne være spændende med en anden kombination, når jeg har Odin med samme afstam. Onassis/Michellino.