Ja...sagen er den, at jeg overveje at sende min trakehnerhoppe til kåring i DV (en pludselig indskydelse). Hoppen er i fol og har termin d. 9. marts, så nu er mit spørgsmål: Vil det være synd og dumt at slæbe hende til kåring d. 3. November, altså 4 måneder før termin?
Hvis det ikke er en Trakehner, er det bare en hest...
Nej det synes jeg ikke. På det tidspunkt i drægtigheden er hun ikke belastet af fosterets vækst og størrelse. Det ville jeg hellere end tage hende med som følhoppe.
hvis du spørger anette herinde, så vil hun kunne fortælle at dommerne syntes hendes hoppe var kraftig, da de 'glemte' at den var næsten højdrægtig - så husk at nævne det for dommerne ...