Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Hvad koster kåring i DV
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 20:33

Hej


Er der nogle som ved hvad det vil koste at få en hoppe kåret i DV???


Har jo kun kendskab til taf.


Jeg er ikke medlem af DV.


Mvh


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du skal
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 20:57

først og fremmest være medlem. Se priser på http://www.varmblod.dk

Jeg mener, at det ca er 1200 kr for eksteriør og ca 1750 kr for sadelkåring.


3-4års DV ungheste af super dressurafstamning sælges direkte fra avler.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad koster det
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 21:06

For at komme til hoppekåring med sin hoppe, skal du være medlem af DV

Jeg mener det er 1430kr om året(1januar - 31 dec.). Derudover skal der betales for selve kåringen, samt brændemærkning, hvis dette skulle være aktuelt.

Du kan se priserne inde på www.danskvarmblod.dk

der skulle krav samt priser



Rytter og avler
0
0
Svar på denne tråd
 
 medlems blad
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 08:15

Ved DV får man ridehesten tilsendt når man er medlem.





"Det tar lang tid, at få en gammel ven"


Nu med Trakehner baby

0
0
Svar på denne tråd
 
 De sene..
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 16:28

kåringer - er der ingen mulighed for sadelkåring, eller er det ren eksteriør..??



Mvh

Line


4 års DV-hoppe sælges


Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info


Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sen kåring
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 16:50

Det er ren eksteriør.




Velgående føl og plage sælges:


Trakehner-hoppeplag fra 2007 e. præmiehingsten Summertime

Trakehnerhoppeføl født 2008 e. Kaiserdom TSF

DV-hingsteføl født 2008 e. Sancisco


www.stutteri-montana.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tillykke med Uzzi
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 22:25

Hej Rikke

Stort tillykke med udtagelsen til eliteskuet. Det er virkelig stort. Jeg husker at du, i en anden tråd, efterlyste en forklaring på "konturskarp" når jeg ser billederne på 3xw. katinelund er det første jeg tænker på at Uzzi´s er meget skarp tegnet med hensyn til muskulatur og profil. Jeg mener at hun umideltbart kunne bruges til et anatomi studie. Det er positiv ment. Det var Uzzi jeg gav et lille skub oppe hos Ib, var det ikke.Er hun i fol ved Gribaldi?


Tillykke hilsen fra Thordahl.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider