Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 taf eliteskue
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 13:52

Hvem kommer egentlig til taf eliteskue i morgen? med eller uden hest...


Kunne være sjovt at møde jer andre H-ænder derovre :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 vi skal ...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 13:55

Jeg kommer med Uzzi.


Der er nogle tråde omkring det - både på avl og opslag/bill.


Mener vi er mange som kommer med hest, så det skal nok blive rigtig godt.



Mvh


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 eliteskue
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 15:00

Tak for tippet - fandt tråden på opslag/billeder: www.heste-nettet.dk/forum/14/751766/ 751766/



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ciska..
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 16:27

Skal du selv have hest med???


Tror der er ca. 7 HN heste og ihvertfald 12-15 hn´er som kommer derned.


Kunne være sjovt at mødes og få sat ansigt på navne herinde fra ;-)


Glæder mig meget til at se alle de fine dyr.


Mange hilsner


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 eliteskue
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 16:58

nej, har desværre ikke selv noget der skal med, men der kommer da et par dejlige hingste jeg skal se, og så selvfølgelig alle de andre lækre heste :-)


Men skal da holde øje med dig - kunne være hyggeligt hvis vi kunne lave et lille HN møde derovre :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 18:14

Mig og gemalen kommer på søndag :)


Mvh. Pia


Stutteri Redtz


Blue Hors Zack hingsteføl sælges, velrejst, højtstillet og m. særdeles gode gangarter - kontakt for mere info

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej med jer
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 18:16

Vi kommer også og skal se vores 4 års gå gangartsklasse.


Hvor mange skal værer med til spisning om Lørdagen?


Knus Hoffa

0
0
Svar på denne tråd
 
 spisning
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 18:44

Jeg melder mig på spisning når jeg kommer derover - skal jo have noget indenbords i løbet af weekenden :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hestebjergggård
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 22:36

Hejsa.


Vi kommer derover med tre hoppeføl.


Henna Von Hestebjergård


Helouis Von Hestebjergård


Hertima.


Vi er seks som skal være med til spisningen, lørdag aften.


Vi glæder os alle til at komme over os de nogle lækre heste, og snakke med nogle søde mennesker :-D


Men kunne være hyggeligt at støde ind i andre HNér derover.


Hilsen Anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 søndag
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 22:46

Mit kamera og jeg kommer på søndag sammen med Stutteri Selsø :)



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi var derovre...
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 08:46

...med min lille 4-års, der om lørdagen kvalificerede sig til finalen i TAF's 4-års championat. Det blev til en 12. plads, hvilket vi er yderst tilfredse med - særligt set i lyset af, at prinsessen OG rytter kun har været i gang i 3 måneder.


/Nat


Om du tror at du kan - eller om du tror at du ikke kan. Så har du ganske givet ret. Henry Ford


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider