|
|
| TAF elitedage 2008, Broholm Gods |
|
|
Ja, nu nærmer årets store begivenhed sig jo med hastige skridt - i hvert fald i TAF/Trakehner-regi  Mit spørgsmål er enkelt, er der andre HN'er der kommer til Broholm i den kommende weekend? Og i så fald som hvad - avler, rytter, tilskuer, hestepasser eller andet? Selv kommer jeg med vores 5-årige vallak, Burberry (Tivano x Silvermoon), som jeg skal gå 5-årschampionatet  Det er ham her:  Kom frit frem... - jeg er nysgerrig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske? |
|
|
Jeg regner med, jeg skal ned og se dig. (Bor jo tæt på Broholm) Hvad tid skal du starte?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Pia!! |
|
|
Det ville da være super hyggeligt hvis du lige dukkede op  Lørdag starter mine klasser kl. 8:30 og kl. 13:00 Søndag er det kl. 8:00 - så lørdagens sidste klasse er vidst den mest publikumsvenlige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ikke mig |
|
|
Jeg interesserer mig ikke så meget for store heste, så det er ikke lige denne weekend jeg skal til Broholm og kigge. Men jeg kom pludselig til at tænke på det føl din far(?) vandt for et par år siden, eller hvornår det nu var. Hvad er der egentligt blevet af det? Ikke for at snage, men lidt nysgerrig er man vel altid.... Og rigtig mange gange held og lykke i weekenden, jeg skal nok krydse fingre for jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer kommer |
|
|
Både min datter og mig. Arbejder i øvrigt sammen sted som Anne. Hæ hæ. Min datter har fået en trakehnerhoppe på 6 år for 1 mdr. siden. Så vi må jo selvfølgelig ned og se hestene og forhåbentlig få suget noget lærdom til os ang. racen. Hilsen Helle
Hvis du ikke vil have en prop så prøv en Irish Cob Helles Irish Cobber Nu med kåret STER hingst og 3 x fløj Interesseret i Irish Cob? www.irishcob.dk SUPER 2ér PONY SÆLGES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja nu skal man da |
|
|
Ja, man skal da ud og se på lidt rigtig hest.Også selvom ens hjerte ligger andensteds. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer |
|
|
Jeg kommer derover med min lille Uzzi - mus.... hun er nu blevet 3 år og skal dyste om titlen som årest hoppe... og nu er det endelig faldet på plads med en løber (der har været lidt panik på indtil igår aftes)Så glæder mig meget, selvom vi sikkert får klø af de andre store hoppedyr  Dette billed er fra kåringen i Ålborg i år  Dette billed er fra Broholm sidste år, hvor hun også var med bare som 2 års  Er så stolt af den lille hest, som er den første jeg selv har avlet. Glæder mig til at se Burberry, nu vi har hørt så meget om ham her på HN.... og selvfølgelig også alle de andre smukke heste. Mange hilsner Rikke
Til salg: Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007 http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Held og lykke |
|
|
Held og Lykke til jer, der skal afsted! Vi skal desværre ikke, da trakehneren er under genoptræning efter en mindre skade. Karen, undskyld at jeg glemte at ringe tilbage! Har du fundet kørelejlighed? Han ser fin ud, og jeg ville da gerne have set ham live. I skal starte mod min søsters 5-års Latimerhoppe, Belle Vue. Det er da super, Rikke. Så kom I afsted alligevel! Godt, for det gik jo som det skulle, kan jeg se.  Hvor er det et smukt og specielt hovedbillede.  Sådan et kunne jeg da godt tænke mig af mine drenge. Karoline vil ikke med over for at kigge, for hun ved, at hun bare vil ærge sig for meget over, at hun ikke kom med. Så vi har sagt ja tak til en fødselsdag i stedet for. Vi trænger nu også til en weekend uden stævneræs. Midt i september går det løs igen med 3 weekender i streg. 
500 kg Equitop sælges! Syntetisk flis/flogger til ridebaner. ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| held og lykke |
|
|
Hej Karen Dig og Burberry må have held og lykke med jeres stævne. Vil krydse alt, hvad der kan krydses. Vil rigtig gerne se ham "live". Held og lykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Jamen så kommer der da nogle HN-hoveder kan jeg se på det hele...  Dorthe: Jamen Sunset har vi stadig Hun står hos avler og er nu 2 år gammel. Lige pt. er der lidt tvivl om hvad der skal ske med hende. Planen er egentlig at vi skal beholde hende og så skal Anne have hende og jeg beholder Burberry... Men studier fylder pt. ret meget, så nu må vi lige se tiden an  Helle: Hehe, ja, det sagde hun godt nok... Lidt pudsigt  Rikke: Hun er sørme også en køn en hende du har dig der! Hende glæder JEG mig til at se  Janne: Sikke noget øv med ham Velvet. Havde ellers lige glædet mig til at se ham - og jer. Men god bedring med ham! Jeg har fundet transport... Har heldigvis en veninde med en bil der kan trække  Hesteerbedst: Tak skal du have 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere flere |
|
|
Jeg ved et par stykker mere her fra HN som har fået heste udtaget i "avlsdelen" - men de kommer vist ikke rigtigt her på billeder. Hvad jeg ved af - er der ca 7-9 her fra HN... også har jeg slet ikke styr på dem som skal ride dernede. Glæder mig til at hilse på jer alle sammen. Mange hilsner Rikke
Til salg: Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007 http://www.stutteri-bruun.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer også |
|
|
Jeg kommer over og kigger - regner med at have kameraet med, så I må lige prikke mig på skulderen hvis I skal have taget billeder af jeres heste  Og jeg har en plads i bilen lørdag morgen og søndag aften hvis nogen skal med fra Sydsjælland...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer også |
| Forfatter:  |
AD-Edition |
| Dato:  |
15-08-2008 16:03 |
|
Jeg kommer selvfølgelig også, også udstyret med kamera, håber der kan blive et par gode billeder af de fine trakier.
Fotografering, webdesign og grafiske løsninger
www.ad-edition.dk Se fotos fra Trakehner-begivenheder og de fleste fynske hestebegivenheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Broholm 2008 |
|
|
Jeg kigger måske fordi Broholm på søndag, som tilskurer. Min hoppe er ellers kvalificeret til 4 års finalen, men vi valgte at give hende sommerferie i stedet for. Hun har vist for mig, at hun er den bedste  Hun var jo også super sej at gå reservefløj til kåringen på Vilhelmsborg. Hun var så fin og dygtigt, var hun  Vil se frem til at se Burberry live!! Det har jeg længe villet!
Karina Der vil ikke være noget paradis, hvis min hest ikke kommer mig i møde Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Broholm 2008 |
|
|
Nogle der ved hvornår 4 års finalen klassen starter om søndagen??
Karina Der vil ikke være noget paradis, hvis min hest ikke kommer mig i møde Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Så kommer jeg lige med en lille opdatering. Karen har lovet at lave en tråd i morgen med billeder fra; vi skal bare lige modtage dem først af Maja Stade herinde fra (By the way Maja, super nice du gad komme forbi for at tage billeder af Karen og Bubbi til FEI-finalen; det er vi begge rigtig glade for!) Lørdag gik Burberry LB2 og FEI-indledende. LB2'en gik okay, og de endte på en 1. uplaceret med 65% FEI'en gik bedre, og de endte på en 4. plads med 7,6 point. Så det var jo bare super! I kraft af de fine resultater kvalificerede de sig til FEI-finalen søndag: Søndag skulle de jo så "bare" ride FEI-finalen De red et rigtig super program, og blev belønnet med 7,7 point - klassens højeste score. Så mindsandten om de ikke blev vinderer af TAF's 5 års championat Prøv lige og spørge om man var stolt af søster og hest!!!
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultater |
|
|
Nogen der ved hvor og hvornår der kan findes resultater for hele arrangementet? Og tillykke til Karen og Burberry! Kanon godt gået! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja tak ... |
| Forfatter:  |
comtess |
| Dato:  |
18-08-2008 16:39 |
|
vi vil gerne se nogle billeder og resultater
Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taf eliteskue |
|
|
Jeg er i fuld gang med at ligge billeder fra eliteskuet ind her: www.jaegersminde.dk/taf2008.html Der er rigtig mange, så det tager lidt tid... Men der er da kommet nogle på pt... Og tillykke med de flotte resultater  Det er jo en fornøjelse med så mange lækre heste på en gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|