Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 TAF elitedage 2008, Broholm Gods
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 21:33

Ja, nu nærmer årets store begivenhed sig jo med hastige skridt - i hvert fald i TAF/Trakehner-regi :)


Mit spørgsmål er enkelt, er der andre HN'er der kommer til Broholm i den kommende weekend? Og i så fald som hvad - avler, rytter, tilskuer, hestepasser eller andet?


Selv kommer jeg med vores 5-årige vallak, Burberry (Tivano x Silvermoon), som jeg skal gå 5-årschampionatet :)


Det er ham her:



Kom frit frem... - jeg er nysgerrig :)




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske?
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 21:45

Jeg regner med, jeg skal ned og se dig. (Bor jo tæt på Broholm)


Hvad tid skal du starte?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Pia!!
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 21:59

Det ville da være super hyggeligt hvis du lige dukkede op :)


Lørdag starter mine klasser kl. 8:30 og kl. 13:00

Søndag er det kl. 8:00 - så lørdagens sidste klasse er vidst den mest publikumsvenlige ;)




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 Søndag
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 22:39

Jeg kommer søndag for at tage billeder :)



mvh PiaR
quantum in me fuit


Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke mig
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 23:26

Jeg interesserer mig ikke så meget for store heste, så det er ikke lige denne weekend jeg skal til Broholm og kigge.


Men jeg kom pludselig til at tænke på det føl din far(?) vandt for et par år siden, eller hvornår det nu var. Hvad er der egentligt blevet af det? Ikke for at snage, men lidt nysgerrig er man vel altid....


Og rigtig mange gange held og lykke i weekenden, jeg skal nok krydse fingre for jer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kommer kommer
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 05:57

Både min datter og mig. Arbejder i øvrigt sammen sted som Anne. Hæ hæ.


Min datter har fået en trakehnerhoppe på 6 år for 1 mdr. siden. Så vi må jo selvfølgelig ned og se hestene og forhåbentlig få suget noget lærdom til os ang. racen.


Hilsen Helle


Hvis du ikke vil have en prop
så prøv en Irish Cob
Helles Irish Cobber

Nu med kåret STER hingst og 3 x fløj

Interesseret i Irish Cob? www.irishcob.dk


SUPER 2ér PONY SÆLGES


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja nu skal man da
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 08:53

Ja, man skal da ud og se på lidt rigtig hest.Også selvom ens hjerte ligger andensteds.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kommer
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 10:00

Jeg kommer derover med min lille Uzzi - mus.... hun er nu blevet 3 år og skal dyste om titlen som årest hoppe... og nu er det endelig faldet på plads med en løber (der har været lidt panik på indtil igår aftes)Så glæder mig meget, selvom vi sikkert får klø af de andre store hoppedyr ;-)


Dette billed er fra kåringen i Ålborg i år





Dette billed er fra Broholm sidste år, hvor hun også var med bare som 2 års


Er så stolt af den lille hest, som er den første jeg selv har avlet.


Glæder mig til at se Burberry, nu vi har hørt så meget om ham her på HN.... og selvfølgelig også alle de andre smukke heste.


Mange hilsner


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 11:29

Held og Lykke til jer, der skal afsted! Vi skal desværre ikke, da trakehneren er under genoptræning efter en mindre skade.


Karen, undskyld at jeg glemte at ringe tilbage! Har du fundet kørelejlighed?


Han ser fin ud, og jeg ville da gerne have set ham live. I skal starte mod min søsters 5-års Latimerhoppe, Belle Vue.



Det er da super, Rikke. Så kom I afsted alligevel! Godt, for det gik jo som det skulle, kan jeg se.


Hvor er det et smukt og specielt hovedbillede.

Sådan et kunne jeg da godt tænke mig af mine drenge.


Karoline vil ikke med over for at kigge, for hun ved, at hun bare vil ærge sig for meget over, at hun ikke kom med. Så vi har sagt ja tak til en fødselsdag i stedet for.


Vi trænger nu også til en weekend uden stævneræs.

Midt i september går det løs igen med 3 weekender i streg.






500 kg Equitop sælges! Syntetisk flis/flogger til ridebaner.



***


0
0
Svar på denne tråd
 
 held og lykke
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:56

Hej Karen


Dig og Burberry må have held og lykke med jeres stævne. Vil krydse alt, hvad der kan krydses. Vil rigtig gerne se ham "live". Held og lykke :)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 16:44

Jamen så kommer der da nogle HN-hoveder kan jeg se på det hele... :)


Dorthe: Jamen Sunset har vi stadig :) Hun står hos avler og er nu 2 år gammel. Lige pt. er der lidt tvivl om hvad der skal ske med hende. Planen er egentlig at vi skal beholde hende og så skal Anne have hende og jeg beholder Burberry... Men studier fylder pt. ret meget, så nu må vi lige se tiden an :)


Helle: Hehe, ja, det sagde hun godt nok... Lidt pudsigt :)


Rikke: Hun er sørme også en køn en hende du har dig der! Hende glæder JEG mig til at se ;)


Janne: Sikke noget øv med ham Velvet. Havde ellers lige glædet mig til at se ham - og jer. Men god bedring med ham! Jeg har fundet transport... Har heldigvis en veninde med en bil der kan trække ;)


Hesteerbedst: Tak skal du have :)




Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"




0
0
Svar på denne tråd
 
 flere flere
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 22:00

Jeg ved et par stykker mere her fra HN som har fået heste udtaget i "avlsdelen" - men de kommer vist ikke rigtigt her på billeder.


Hvad jeg ved af - er der ca 7-9 her fra HN... også har jeg slet ikke styr på dem som skal ride dernede.


Glæder mig til at hilse på jer alle sammen.


Mange hilsner


Rikke


Til salg:

Sort trakehner hoppeføl - Heartbreaker/Induc/Traumdeuter


Storesøster udtaget til eliteskue som 2 og 3 års

Hoppestammen har avlet nr. 7 ved senior DM i dressur 2007


http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer også
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 14:58

Jeg kommer over og kigger - regner med at have kameraet med, så I må lige prikke mig på skulderen hvis I skal have taget billeder af jeres heste :-)


Og jeg har en plads i bilen lørdag morgen og søndag aften hvis nogen skal med fra Sydsjælland...



0
0
Svar på denne tråd
 
 kommer også
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 16:03

Jeg kommer selvfølgelig også, også udstyret med kamera, håber der kan blive et par gode billeder af de fine trakier.



Fotografering, webdesign og grafiske løsninger


www.ad-edition.dk


Se fotos fra Trakehner-begivenheder

og de fleste fynske hestebegivenheder.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Broholm 2008
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 21:23

Jeg kigger måske fordi Broholm på søndag, som tilskurer.


Min hoppe er ellers kvalificeret til 4 års finalen, men vi valgte at give hende sommerferie i stedet for. Hun har vist for mig, at hun er den bedste



Hun var jo også super sej at gå reservefløj til kåringen på Vilhelmsborg. Hun var så fin og dygtigt, var hun



Vil se frem til at se Burberry live!! Det har jeg længe villet!


Karina


Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde


Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..


0
0
Svar på denne tråd
 
 Broholm 2008
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 21:49


Nogle der ved hvornår 4 års finalen klassen starter om søndagen??




Karina


Der vil ikke være noget paradis,

hvis min hest ikke kommer mig i møde


Ofelia, min smukke engel, jeg savner dig..


0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 23:07

Så kommer jeg lige med en lille opdatering. Karen har lovet at lave en tråd i morgen med billeder fra; vi skal bare lige modtage dem først af Maja Stade herinde fra (By the way Maja, super nice du gad komme forbi for at tage billeder af Karen og Bubbi til FEI-finalen; det er vi begge rigtig glade for!)


Lørdag gik Burberry LB2 og FEI-indledende.


LB2'en gik okay, og de endte på en 1. uplaceret med 65%

FEI'en gik bedre, og de endte på en 4. plads med 7,6 point. Så det var jo bare super!


I kraft af de fine resultater kvalificerede de sig til FEI-finalen søndag:


Søndag skulle de jo så "bare" ride FEI-finalen


De red et rigtig super program, og blev belønnet med 7,7 point - klassens højeste score. Så mindsandten om de ikke blev vinderer af TAF's 5 års championat Prøv lige og spørge om man var stolt af søster og hest!!!




*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~


Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning


Man har ikke omvendt en mand, blot fordi man har bragt ham til tavshed.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Resultater
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 13:51

Nogen der ved hvor og hvornår der kan findes resultater for hele arrangementet?


Og tillykke til Karen og Burberry! Kanon godt gået!

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja tak ...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 16:39

vi vil gerne se nogle billeder og resultater




Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............

0
0
Svar på denne tråd
 
 taf eliteskue
Forfatter: 
Dato:  18-08-2008 16:54

Jeg er i fuld gang med at ligge billeder fra eliteskuet ind her: www.jaegersminde.dk/taf2008.html


Der er rigtig mange, så det tager lidt tid...


Men der er da kommet nogle på pt...


Og tillykke med de flotte resultater :-)

Det er jo en fornøjelse med så mange lækre heste på en gang :-)



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider