Ja nu er jeg ikke den der ved mest om avl andet end at Davignon og Bolero vistnok skulle være nogle fine hingste, det siger MissGreen hvert fald 
tillader mig lige at byde ind 
hun har fået føl efter følgende:
BH Romanov(Rohdiamant)
208333DW0503969 DIARA PILEKÆR 07-05-2005 Hoppe
Bergamot(Baryshnikov, obs fff Bolero)
DE431316743402 BELIVE IT OR NOT 08-04-2002 Hoppe
Hiss Highness (Hohenstein)
208333DW0603040 SOLEIL'S MISS HIGHNESS 19-05-2006 Hoppe
Hun har ikke de bedste kåringskarakterer fra DV kåringen pga anspændthed (vistnok hendes søster der stod ude i traileren som hun ville ud til) og viste ikke rigtig noget.
Jeg er jo ikke inde i avlssprog men synes alligevel jeg vil prøve at beskrive hende lidt 
Hendes temperament er opmærksomt men ikke varmt, hun kan dog have temperament men hun ER jo også hoppe
hun er alligevel let ridelig og selvgående, jeg ville dog nok betakke mig for at bruge en hingst der er meget varm
og jeg ville vælge at beholde en ren hannoveraner stamme på hende men jeg er jo også sær 
Nå nu har jeg vist udbredt min avlsviden eller mangel på samme nok 
Johanne: Hov husk du jo skal lave et føl som kan være hendes afløser for mig en dag 
Hun har et stort rygsving,god selvbæring og god indundertrædning i alle gangarter.
Hun har en skridt med stor overtrædning af bagben, hun træder ca 20 cm over. galoppen er super eleverende og "op af bakken". trav er en almindelig god trav med en del svæv, men om den betegnes over middel aner jeg så ikke 
Hun er lærenem og arbejdsvillig og kan selv efter pausen i avlen stadig huske de højere øvelser, hun kan lave diverse øvelser rent for lår/sæde og på meget lille hjælp med god bæring. jeg formoder hun avler dette dressurtalent videre.
Hun springer fint og forsigtigt selvom vi ikke har gjort det så meget pga skade.