Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Zardin hingsteføl
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 17:08

I skal da lige se den sidste Zardin følle herfra. Prinz Charming har fundet fidusen med mælkebaren og Liepaja finder sig nu i at han patter. Vi syntes at han er svær at bedømme, men indtil videre, må vi give ham noget flot tøj på! Navnet skulle dække lidt over hans manglende charme. MF: Lagano.

0
0
Svar på denne tråd

Manglende charme ??
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 19:44

Sætter du lighedstegn mellem manglende aftegn og manglende charme ??

Synes bestemt ikke at han mangler charme ... han ser da fin ud !! ...umiddelbart med lækker lang hals....

Tillykke med ham !!

Mange hilsner

Nynne

Stald-Amazing
v. Nynne Wachs og Mikael Fabrin.

"Blut tut gut".

0
0
Svar på denne tråd

Egentlig ikke Nynne
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:46

Aftegnene er jeg sådan set meget tilfreds med Nynny, nej, det er mere helheden i ham. Han har et meget langt firkantet hoved, store øjne der fylder meget, lang hals og rigtig forskellig fra andre føl. Selvfølgelig er hans mor højtstillet og Zardin langbenet, så måske viser det sig at han er en ener, hvem ved! Vi er bare rigtig glade for ham, men han er anderledes! Den med tøjet er overført fra babyverden, babyen er ikke særlig pæn, men pænt tøj gør meget........

0
0
Svar på denne tråd

Skam dig!!
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:49

Jeg synes ikke at han mangler charme, og hvad angår eksteriør, ja så kan meget ændre sig med tiden!!

Tillykke med det fine hingsteføl og vær da glad for at han er sund og rask og en charmetrold

Kan han spadsere??

Stald Petit v.

Tinna og Peter Knudsen

opdræt af Dansk Varmblod.

besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:54

Jeg vil lige sige at min zardin dreng også havde et langt hoved som føl... du kan se ham på min præsentation (Zpiloppen), og det har han absolut ikke mere, han har fået et utroligt fint og meget lækkert hoved nu. Så jeg er sikker på den nok skal ændre sig for din bebs :)

Mvh. Pia

Stutteri Redtz

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

Safe-mate folealarm udlejes - fyn og omegn.

0
0
Svar på denne tråd

Spadsere, det kan de Zardin føller
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 21:56

Det skal Zardin Firfod have stor ros for (hopperne er også godt gående), men at overføre sin lethed og meget "svævende" attitude i gangarterne, det er han altså god til.

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 22:07

Tillykke med ham,han er fin,hvad skal han med aftegn..

Susanne...

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  27-05-2008 23:52

Tillykke med den lille fine dreng. Jeg synes han er kær

Vi er jo nærmest i familie nu, med dine 3 og min lille Zardin... Simpelthen nogle skønne børn han får lavet...

Og vær nu god ved den lille dreng, han er garanteret charmerende på sin helt egen kejtede måde

Livet er et greb i lommen :D

Anne Krogh

Nu med smukt hoppeføl efter Zardin Firfod på min dejlige RDH hoppe Beauty

0
0
Svar på denne tråd

Altså.....
Forfatter: 
Dato:  28-05-2008 09:41

at han er fin. Tillykke med ham. Jeg kan ikke forstå at vores "lille" føl på 2 mdr. var så føllet at se på for kort tid siden, nu ligner han en plag med sine 130 cm.... Det går hurtigt, spændende at se din zardin om et par måneder...

Marianne Frandsen
MACAL
* Smuk dressur hingsteføl `08 efter Bøgegårdens Laurino/Pari sælges
www.horse.dk/dk/search/horse/ horse.asp?HorseID=20458 ...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider