|
|
| Carmargue/Linaro |
|
|
Så fik vi året andet føl, et hoppeføl efter Carmargue og La Dia. Dejlig langbenet, men nok knap så femenin i udtrykket. Men nu må vi se når hun får rettet sig lidt mere ud. Der kommer billeder senere. Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower fra Dangrønt !! Folingsalarm udlejes !! sitecenter.dk/stutteri-taldorf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke! |
|
|
Mange gange tillykke......nøj, hvor jeg glæder mig til at se den lille pige  Har nemlig selv overvejet Carmargue til min hoppe Ulrika. Tror næste ifoling bliver enten Carmargue eller Cosmeo.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Dejligt med en lille pige, glæder mig til at se billeder.... Christa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
..med hende. Som de andre, ser jeg også frem til der kommer billeder 
Lundschen Med Supermulerne Winthers Windsor og La Belle Hjemmekåring (DV) arrangeres ved Aalborg. Omkring sept./okt. Kontakt mig for nærmere information.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke, det lyder dejligt, er folingerne så overstået for i år?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke.... |
|
|
Med hoppeføllet. Vi glæder os til at se billeder  Feminin eller ej, så kommer den sikkert til at springe som bare pokker 
Venlig Hilsen Margrethe
Stald Sortebjerg V/ M. Steffensen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Det var da dejligt med en hoppe eller ??
www.erfagruppensyd.dk Bedækning tilbydes ved Juniperlodge Jones i 2008 Sælges: Ufødt føl e. Michellino/Romancier Hoppeføl ´08 e. First Dance/Lauries Crusador xx Aron Arthur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke!! Glæder mig til at se billeder! Så har du jo en af hver  Lumina har 22 dage til termin, men hun har allerede nu yver, så det er jeg lidt spændt på. Sidste år fik hun først yver en uge før termin, og folede først 12 dage over.. Så jeg håber baby kommer til termin i år..
Elbækgaard Sælges: Haflinger/OX araber hingsteføl fra feb. 2008, ædel, forv. stg. 148 cm. Bliver skimmel. Haflingerhoppe 12 år, rolig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
|
|
Her er et par billeder af hende, ikke så gode, men de er da  Jamen jeg er da glad for at have fået en af hver, selvom jeg økonomisk gerne ville sælge to føl i år, men jeg har jo svært ved at sælge hopper, så umiddelbart er det kun lige hingsten der er til salg, og så må jeg lige vurderer det de næste uger, alt efter hvordan hun udvikler sig. Charlotte : Vi har fået de føl vi skal have i år, så nu skal vi til at have sendt hopperne ud til hingst, så vi får tre næste år. Margrethe : Ja, det har du jo ret i.   Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower fra Dangrønt !! Folingsalarm udlejes !! sitecenter.dk/stutteri-taldorf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fin pige |
|
|
Hej Annette! Flot blis hun har fået sig. Hvem skal La Dia ifoles med??? Christa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ifoling |
|
|
Hej Christa Tak for de pæne ord. La Dia skal til Esteban xx igen, jeg er nødt til at have en søster til Escapology T, pluds jeg har flere henvendelser på søskende til ham, selvfølgelig også halvsøskende, men også nogen desideret på helsøskende. Har bla. fået afvide af en fra avlsledelsen i Holsten, at de gerne så jeg registrere i Holsten, når jeg får et hingsteføl efter Esteban xx næste gang, da de godt kunne bruge en som Escapology T. Så er man jo dum, hvis man ikke prøver igen. Calibra skal til Carmargue igen, jeg er rigtig tilfreds med det afkom hun har fået efter ham, og jo mere jeg kigger på hende her, jo mere tilfreds bliver jeg også. Tror jeg skal passe på med ikke at være for kritisk lige de første timer, der er de jo altid lidt sjove at se på, det glemmer man bare alt fra gang til gang. Den nye hoppe skal til Escapology T, regnede egentlig med hun var klar til weekenden, men igår har hun fået et spark på folden eller sådan, og har fået en "trekant" på næseryggen, som skulle syes, med en del sting, så nu må vi lige se hvordan hun har det, og om det rykker lidt ved brunsten med pinecelin og sådan. Hvad med dig, hvornår får du føl, og har du fundet ud af hvilke hingste du skal bruge i år ?? Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen et dejligt føl |
|
|
tillykke med hende også. Husk nu kamaraet om nogle dage, vil så gerne se nogle flere billeder 
Super sommergræsning tilbydes plage på store strandenge på Mols. 1.600 kr. incl. moms for sæsonen - medio maj til medio oktober. Dagligt tilsyn og mineraltilskud. Ann www.kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hingste |
|
|
Uhhh hvor kunne jeg være så dum, selvfølgelig skal hun til Estebann XX..... Dejligt du sådan for bestillingsføl.... Jamen jeg har jo været lidt uheldig og mistede i torsdag et dejligt hoppeføl efter Carson på min diadem hoppe. Føllet havde ikke vent sig og kom derfor til at sidde fast og blev kvalt.... Det var lidt barsk, men jeg glæder mig over at vi har hoppen. Ellers venter jeg en Krake midt i maj, og jeg krydser alt hvad jeg kan for at tingende går som de skal. Hingstevalg: Cayenne skal i dag indsemineres ved Clinton I Utopia skal til Catoki Dia når hun er klar til Heartbeat Lucky det bliver nok BH Zack.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
hun ser dejlig ud. Flot blis, sådan en ønsker jeg også på mine føller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke.... |
|
|
Dejligt med en hoppe.. tillykke med hende.. Flot blis...
Manuela - med Løgtoft's Carisma, French Floriana & Maloni's Dream Flirt Løgtoft's Carisma er nu til salg - er tilmeldt sadelkåring i reg. 4 d. 5/7-08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
|
|
Christa du er da ikke dum, det kunne jo sagtens være en anden hingst  Ann : Jeg skal nok tage billeder når hun er rettet ud, og noget video. Her er et par billeder taget i eftermiddag, da de var en times tid på fold. Igen ikke de bedste billeder, men de er der da. Hun er stadig ikke rette ud, men jeg synes allerede hun viser gode tegn i galoppen.   Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hehe.. La Dia ser ud som om hun gemmer på et føl mere  Hvor er hun skøn den lille dame. Hvad skal barnet hedde?? 
Elbækgaard Sælges: Haflinger/OX araber hingsteføl fra feb. 2008, ædel, forv. stg. 148 cm. Bliver skimmel. Haflingerhoppe 12 år, rolig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så, så Mette :-) |
|
|
Nu skal du snakke pænt om hende. Det er jo fjerde føl, hun har gået med, og opereret to gange i maven. Hun er stor i maven, men faktisk er jeg jo ret stolt af hendes overlinie, den er stærk, den hænger ikke det mindste. Vedr. navn så er jeg lidt i tvivl. Der er nogen muligheder oppe som Apology T og Alster T, og det kan også være det bliver noget helt andet Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hejsa Et stort tillykke med den meget fine dame. Super flot blis hun har fået.. Flere billeder, meget velkomne  Mvh Michelle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stort TILLYKKE |
|
|
Hun ser da fin ud! 
3-4års DV ungheste af super dressurafstamning sælges direkte fra avler.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen du |
|
|
skal da også have tillykke med hoppeføllet, herligt at de er født så tæt på hinanden, så de kan få stor glæde af hinanden. Hun er da rigtig køn og også med blis. Ja jeg bliver lidt misundelig over alle de blisser dine afkom får!! Flere billeder af damen mere udfoldet tak!! 
Stald Petit v. Tinna og Peter Knudsen opdræt af Dansk Varmblod. besøg vores hjemmeside www.stald-petit.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Takker |
|
|
Tina, jeg er så heldig at min stamhoppe La Dia indtil videre har givet det videre til sine afkom, og Calibra også til hendes det første. Jeg er spændt på at se afkom efter Escapology T, og se om han også evt. skulle give dem videre. For kigger man på blisserne, så er det faktisk meget ens i typen. Jeg har sagt, jeg bliver skuffet den dag der kommer en uden blis  Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
Et billed fra i aftes, ikke bedste kvalitet, taget med telefonen. Her er hun to måneder og otte dage   Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower !! www.escapology-t.dk !! www.sitecenter.dk/stutteri-taldorf
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt føl |
|
|
Hun har udviklet sig rigtig godt, synes jeg. Dejlig hals og et fint lille hoved Du må lige få taget nogle flere billeder i dagslys.
Super sommergræsning tilbydes plage på store strandenge på Mols. 1.600 kr. incl. moms for sæsonen. Dagligt tilsyn og mineraltilskud. Forhandler af Regulator Complete Ann www. kuhlmannhorses.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op... |
|
|
Hvor er hun bare smuk...sikke en front.. Hun er jo en hel model.. Mvh Helle
Hingsteføl efter Blejsbjergs Cooper DVH 874-RDH hoppe/Willemoes sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Hun er da bare rigtig fin. 
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene Super dejlig fjordhest sælges. 9år. Ifol med Mosegårdens Kejser. Kig på min præsentation. Sadler sælges. Fuldblodshoppe sælges. (Kåres i DV)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følskue |
|
|
Så har vi været til det første følskue i år. Igår eftermiddags blev bilen pakket og La Dia og Apology T læsset, og så satte vi næsen syd på til Familien Petersen, Ahrenviöl for at blive inloggeret. Her til morgen skulle hestene så i auktion. De blev fremvist på bedste vis af Morena, datteren i huset, og det blev til en præmiering. Så jeg håber da hun gentager det om tre år, når hun meget gerne skal ride hende til kåringen. Så nu er det bare at vente tolv dage på det næste følskue, og håbe på en lige så god præstation Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Forhandling af GreenPower !! www.escapology-t.dk !! www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Følskue |
|
|
Tak Ann, og ja, jeg glemte både kamera og video, men min veninde har taget en del, så der er nogen, skal nok ligge dem ind her på tråden, samt på hjemmesiden lige så snart jeg får dem modtaget Annette
Escapology T, til avlsbenyttelse for de danske hopper !! Forhandling af Marstall foder, Myoplast og TRM !! Opstaldning af hoppeføl tilbydes fra vinter !! www.escapology-t.dk !! www.stutteri-taldorf.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|