Det var også en stor oplevelse og det var slet ikke planlagt på forhånd, men det gjorde bare oplevelsen endnu større. Jeg skulle bare hente min egen pony-hingstebasse, som egentlig skulle være blevet der i bedækningssæsonen 08, meeen det er godt nok for langt væk for mig.
Jeg spurgte Hr. Bremmer om Quaterback stadig stod hos dem og det gjorde han fik vi at vide. I næste sekund spørger Hr. Bremmer om Pia og jeg ville med over og se ham, fordi så ville han godt vise ham frem. Det skulle han ikke spørge om to gange.
Først troede jeg, at vi måske fik ham at se inde i boksen, men næh nej boksdøren blev rullet fra og dækkenet hevet af ham og så måtte der ellers bare snakkes og krammes. Han er noget af det flinkeste og hviler meget i sig selv. Vi fik faktisk fremvist alle hingstene i Neustadt. Jeg kan ikke huske dem alle, men der var Samba Hits'ene m.fl. Plus Quaterback's søster som måske godt kunne købes, hvis det har nogens interesse. Havde den ikke stået på pony, så havde jeg taget hende med hjem.
Jeg ved ikke, om han skal gå tests i 08, men jeg har jo noget Neustadt gerne vil have
så det sker at jeg snakker med Hr. Bremmer, så skal jeg nok spørge ham ad.