Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hingstefremvisning tyskland
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 22:07

Ved nogen om der er hingstefremvisning i Tyskland? Udover dem som stutterierne selv holder?

Er interesseret i at se Quaterback og Swarovrovski live.

0
0
Svar på denne tråd

Swarovski
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 22:13

Sprehe holder åbent hus her sidst i januar,hvor de fremviser alle deres hingste.

Jeg har fået en invitation ind af døren,skal se om jeg kan finde den..

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Quaterback
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 01:30

Huha nu er jeg nødt til at fortælle at jeg stod og klappede Quaterback sidste lørdag og en stor tak til Pia for at forevige dette store øjeblik. Samtidig fik jeg også lejlighed til at se Quaterbacks oldemor Primadonna. Hun står i samme stald som Quaterback. Superfin hoppe, ingen tvivl om hvor Quaterback har det fra. Hoppen er klar til at debutere i Grand Prix i begyndelsen af 08.

Her lige et par billeder af herren under lidt mere private forhold.

Se lige bort fra det menneskelige tågehorn, der spærrer den pæne udsigt.

0
0
Svar på denne tråd

Quarterback
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 08:41

Vi tager lige et enkelt billede,i en lidt større størrelse..

Han er altså bare rigtig fin..

0
0
Svar på denne tråd

Quaterback
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 10:09

Det er han. Og han virker til at have en rigtig dejligt temperament. Hr. Bremmer fortalte os, at hans første følårgang, som er det fra i år, havde mellem 60-70% fået hans gangpotentiale!

0
0
Svar på denne tråd

Quaterback
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 11:54

Så er det jo dejligt, at man venter Quaterback føl til maj . Det er på vores De Niro - Weltmeyer hoppe, så det kan da kun blive godt ..;-)

Smlmea - har du fundet ud af mere omkring åbnet hus hos Sprehe? Jeg ville rigtig gerne se Swarovski live (apropo vores snak i en af de andre tråde om, at vi næste år burde kunne få ham godkendt i DV).

Hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Helle B
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 17:15

Så fik jeg gravet invitationen frem,og det er d.26/1 kl. 18.30.

Der er ingen problemer i at få godkendt ham i dv i 2008,da hans 30 dags test er gældende der.

Desværre får jeg ikke mulighed for at tage en tur til tyskland,så hvis du tager afsted,så må du endelig melde tilbage til mig,om hvordan du synes han var..

0
0
Svar på denne tråd

Øv...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:13

Nå, den 26/1 er det i Vechta, så holder de åbenbart ikke noget hos dem selv på en anden dato.

Øv, der kan jeg nemlig ikke

Thrine
0
0
Svar på denne tråd

Thrine
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 23:11

Tak for dato..;-)

Thrine - Hvordan kan du se, at det er i Vechta og ikke hos Sprehe?

Jeg kan ikke lige finde info på Sprehes website, men du referer måske til Oldenburger's website: www.oldenburger-pferde.com/horses/ index_1846.php?

Hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Helle...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 00:27

Helle, Ja på Sprehes hjemmeside står intet , men ifølge Oldenburger forbundet holder de enkelte hingstestationer fremvisninger på forskellige dage, Sprehes er så den 26/1.

Man har fra den 1. december kunnet købe billetter til disse fremvisninger på oldenburger forbundets hjemmeside.

jeg var til et sådant arrangement sidste år (Det var så Böckmanns hingste) og det var rigtig godt!

Det er samme fremgangsmåde som når Blue Hors holder fremvisning (bortset fra man ikke kommer i staldene).

Thrine
0
0
Svar på denne tråd

Pop-up
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 07:03

Det kommer faktisk frem på Sprehe's hjemmeside som en pop-up.

Hengstvorführung

Gestüt Sprehe

am: 26. Januar 2008

um: 18:30 Uhr
in: Vechta - Auktionszentrum

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
* * * * *
0
0
Svar på denne tråd

Jeg misunder dig Sinne!
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 15:20

Puha hvor ville jeg gerne have været i dine sko den dag, da du stod hos Quaterback. Men jeg må sige jeg glæder mig endnu mere til at min egen Quaterback baby kommer til verden til juli 08. Hvis han avler så godt et temperament så er det jo fantastisk, selvom moderen nu er rigtig fornuftig. Bliver blot mere bekræftet i at han var det helt rigtige valg, og ville klart blive brugt igen!

Sinne: Ved du om han han skal gå nogle tests eller ligende i 2008?

MVH

Anita H. Damm

Nu med dejlige Dizzi som ridehest

Venter dejlig Quaterback baby til Juli 08

0
0
Svar på denne tråd

Anita..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2007 22:44

Det var også en stor oplevelse og det var slet ikke planlagt på forhånd, men det gjorde bare oplevelsen endnu større. Jeg skulle bare hente min egen pony-hingstebasse, som egentlig skulle være blevet der i bedækningssæsonen 08, meeen det er godt nok for langt væk for mig.

Jeg spurgte Hr. Bremmer om Quaterback stadig stod hos dem og det gjorde han fik vi at vide. I næste sekund spørger Hr. Bremmer om Pia og jeg ville med over og se ham, fordi så ville han godt vise ham frem. Det skulle han ikke spørge om to gange.

Først troede jeg, at vi måske fik ham at se inde i boksen, men næh nej boksdøren blev rullet fra og dækkenet hevet af ham og så måtte der ellers bare snakkes og krammes. Han er noget af det flinkeste og hviler meget i sig selv. Vi fik faktisk fremvist alle hingstene i Neustadt. Jeg kan ikke huske dem alle, men der var Samba Hits'ene m.fl. Plus Quaterback's søster som måske godt kunne købes, hvis det har nogens interesse. Havde den ikke stået på pony, så havde jeg taget hende med hjem.

Jeg ved ikke, om han skal gå tests i 08, men jeg har jo noget Neustadt gerne vil have :-D så det sker at jeg snakker med Hr. Bremmer, så skal jeg nok spørge ham ad.

0
0
Svar på denne tråd

Fremvisning
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 21:45

Jeg fandt denne oplysning på oldenburg,hvor det ser ud som om ,der bliver holdt noget fremvisning, hos dem der "har" Quarterback.

www.oldenburger-pferde.com/pferde/ index_448.php

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider