Hvilken hingst ville i foreslå til denne hoppe:
Hoppen er rød, og (ca.) 171 cm høj. Holstener (brændemærket på lår og hals) fra Bulgarien. Ejeren har ingen papirer på hende. Hun er nogenlunde harmonisk, stærke gode hove, lidt doven på bane, og har et dejligt, virkelig dejligt temperement, kærlig og rolig, dog ikke som en sten.
Hun "vrikker om" på baghovene når hun går, men virker ikke besværet af det. Har en meget høj manke/hornkam (evtl. lidt svajrygget, men hun er også 17). Hun viser tydelige brunster og har været i brunst 1x om mdr. hele vinteren igennem. Hun ligner en der har haft føl før.
Der er (trælse) billeder af hende på min Præs.
Resultatet skal være:
Stor, rolig, holdbar, behagelige gangarter. Fritidshest til hyggerytter der godt vil have muligheden for at hoppe en LA og gå en LA i dressur.
Jeg har kigget på en hingst der hedder Capo, efter Calando I, MF Lord, FF Cor De La Bruyere. Den står ca. 20 km væk og bedækker naturligt (Ved Bylderup-Bov) og koster 2000+2000+moms.
Andre forslag? Store (170+), rolige hingste med god holdbarhed, stor ridelighed, rigtig god ifolingsprocent, gode karakterer hele vejen igennem, især god hals, gode ben og stærk ryg.
Alle farver, blot brune uden hverken aftegn ell. anlæg for rødt kommer i 2. række 
/Lene
PS: Det er slet ikke sikkert jeg må låne hoppen, men jeg vil gerne have valgt en hingst før jeg spørger, så det ikke kommer for langt hen på sæsonen.