Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Tausendsassa
Forfatter: 
Dato:  12-04-2003 19:23
Hejsa
Tausendsassa er faren til den hoppe jeg har redet i snart 7 år, min gamle ridelære sagde at hun (Tosca) havde hans udtryk i øjnene, og jeg ville gerne vide om det var rigtigt, og om der var andre der havde et afkom efter ham.
Hendes mor hedder Tekla, og hende er jeg også interesseret i at vide noget mere om.
Jeg har ledt efter dem i længere tid, men ved ikke hvor jeg skal finde dem. Jeg har ikke deres ID numre her, men kan finde dem hvis det bliver nødvendigt.
Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd

Uha!
Forfatter: 
Dato:  13-04-2003 21:43
Jeg ved desværre ikke SÅ meget om Tausendsassa, andet end han er Trakhener og morfar til min hoppe....

Kunne godt tænke mig et billede af ham......
her er der noglebilleder, men nok ikke af den Tausendsassa, fra Google.

Céleste

If ever I need religion I'll worship Chocolate."   © Céleste 
0
0
Svar på denne tråd

Høm
Forfatter: 
Dato:  13-04-2003 21:47
Jeg havde ikke lige set Pia Rs svar til dig længere nede....hvorfor de 2 indlæg om samme hingst?

C

If ever I need religion I'll worship Chocolate."   © Céleste 
0
0
Svar på denne tråd

Tauka
Forfatter: 
Dato:  15-04-2003 21:14
Hej,

Vi har engang haft en vallak efter Tausendsassa, nemlig Tauka. Moderen hed Karina.

Da jeg dengang i tidernes morgen fandt de forrige ejere til Karina, så jeg også et billede af ifolingen af Karina med Tausendsassa.

Jeg har et sort/hvid billede af Tausendsassa fra da vi købte Tauka.

Tauka blev brugt til distance og var god til det.

Tauka står ved Sorø nu og Karina er på de evige græsmarker og har været der et par år.

:-) Elinor
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider