Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

mere hæmmet af maven i år end sidste år
Forfatter: 
Dato:  06-11-2007 21:02

Hej allesammen

Som overskriften siger, synes jeg min hoppe er mere hæmmet af sin mave i år end sidste år, synes også hun er større i år end sidste år, og hun er sat en månede senere end sidste...

Det skal lige siges at sidste år, kastede hun, og hun har været i ridning lige siden...

Er det meget normalt at de ændre sig så meget??? Ved godt at de aldrig er ens... men vil gerne beroliges med at der er andre der oplever det..

Mvh. Helle

0
0
Svar på denne tråd

Kastning
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 07:10

Det kan godt være pga. dårlig fosterudvikling, at hun har været mindre sidste år og også derfor hun har kastet. Jeg har selv set fænomenet hos én af vores hopper. Jeg har i 2 drægtigheder observeret at hun ikke fyldte så meget, den ene gang blev hun endda drægtighedsundersøgt og konstateret drægtig. Men begge gange kastede hun.

Så jeg vil tage det som et godt tegn.

Mvh.
Charlotte
Züchten heißt: Denken in Generationen!

Lovende DV- og Welsh Mountain-føl/ungheste sælges
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 07:57

Og så er man som regel også mere "slap" i betrækket anden gang, da det hele jo har været lidt udvidet før - og her taler jeg af egen erfaring

Reni Nielsen, Stutteri Krone

www.stutterikrone.dk

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 16:29

Jeg takker for jeres svar bliver lidt mere rolig nu

Hilsen helle

0
0
Svar på denne tråd

Hoppemave
Forfatter: 
Dato:  07-11-2007 17:09

Min virker også større i år, trods det at hun fik et ganske stort hoppe føl sidste år og at hun er 1 mdr. senere henne. Hun venter dog sit 7. føl, så måske det er begyndt at sætte sig, at hun kun går som avlshoppe . Jeg har i stedet været mere urolig for der skulle være to, men scanningen på 16. dagen viste kun ét, så det håber jeg stadig der kun er.

Venlig hilsen

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider