Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Juhu min
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 14:23

hoppe var drægtig, dyrlægen har lige været og scanne hende, og jeps der var bingo,det skal siges at jeg har været meget spændt på at høre om hun var, for det var en pige der bestilte dette føl men som sprang fra efter den var kommet til Berner, så var den nu ikke kommet i fol havde jeg bare smidt en masse penge ud af vinduet.

Nu kan jeg dog nok få mine penge hjem igen på følet, men er der nogen der ved hvor meget man kan tage for sådan et føl ved fravænning.

Mor er IRDH Hoppe Heinsgårdens Parina.

og far er Rosentanz.

og er prisen det samme om det er en hoppe eller hingst.

Håber at nogen herinde kan svare mig på det.

MVH Conny

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med drægtigheden
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 15:08

Ja, her er dyrlægen lige kørt, hun var desværre tom, så vi må en tur sydover for 4 gang.

Jeg er desværre ikke overrasket, men selvfølgelig lidt skuffet,det er lidt mere bøvlet, når de skal transporteres både føl og hoppe.

Prisen på lille følle, må du spørge andre om, men held og lykke med drægtigheden.

Hilsen Charlotte

Sælges: Showtimeføl, super temp, rigtigt godt gående, forsikret, men ikke uanvendelighed.

Avlshoppe: Holly N, avler rigigt godt,kræver en hensynsfuld ejer,Begge er tilsalg på betingelser,

0
0
Svar på denne tråd

hej charlotte
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 15:14

ja der er rigtig mange hopper der er tomme i år, dyrlægen fortalt at de ikke rigtig er klar over hvorfor, men mener at det er forde vi har haft en så mild vinter.

jeg håber meget at det lykkes for din hoppe at komme i fol denne gang.

Mange gange held og lykke.

MVH Conny

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider