|
|
| Hoppekåring Barthahus |
|
|
Hej. Er der nogle af jer, som skal have hopper til kåring på Barthahus d 30/ 6? I så fald med hvilken afstamning, alder osv? Skal den eksteriørkåres eller også sadelkåres? Glæder mig til at se en masse dejlige hopper på lørdag!
4 års vallak efter Donnerschlag sælges. Moderen er en ERDH hoppe efter Gernegross XX. Rød med blis og sokker, 164 i stg. Tilredet og rides dagligt. Dejligt temperament og 3 gode gangarter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej jeg skal |
|
|
have en 3års til saddelkåring. den er efter Kaiser wilhelm og Münchhausen som morfar. Så vi glæder os til at se hvordan hun klarer sig. Knus hoffa. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej med jer |
|
|
Jeg skal have min dejlige Michellino/Racot med til kåringen. Hun skal dog kun til eksteriør da hun folede for 1½ måned siden. Og hun er ikke helt tilredet endnu.  Har temmelig mange sommerfugle i maven da jeg er helt grøn i DV regi. Jeg føler mig lidt på gyngende grund, men håber på en super god oplevelse. -Og måske en krone på halsen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kommer |
|
|
også. Det er en 3-års shagyahoppe, der skal sadelkåres og det bliver uhyggeligt spændende hvad de siger til hende. Selv synes jeg jo, at hun er smuk, velgående/springende og med en relevant afstamning, men om DV´s avlsledelse/kåringsudvalg er enige ved jeg ikke. Det må komme an på en prøve synes jeg, inden samtlige DV-fordomme får lov at blive luftet, eller måske jeg må erkende, at hoppen ikke er perfekt set med andres øjne. I hvert fald glæder jeg mig til at se hende som voksen, med rytter og hele udstyret og jeg får en tilredet og udfordret hest hjem igen, der sikkert trænger til at fortælle flokkammeraterne om alt det hun har lært på sit træningsophold- det bliver rigtigt dejligt! Ullan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende hopper |
|
|
Dem glæder jeg mig til at se!!! Andre der skal have hopper med?
4 års vallak efter Donnerschlag sælges. Moderen er en ERDH hoppe efter Gernegross XX. Rød med blis og sokker, 164 i stg. Tilredet og rides dagligt. Dejligt temperament og 3 gode gangarter. Se billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Friendshiphoppe |
|
|
Vi skal have en 3 års halvblodshoppe efter Friendship med. Vi troede at vi skulle tidligt op, men de har flyttet alle eksteriørkåringer til efter middag, så det bliver en eftermiddagsforestilling. mvh Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klostergaardens Miabella |
|
|
Vi kommer for at se vores 3 års, som blev solgt til Finland efter hun i 2003 blev årets hoppeføl i DV. Den nye ejer ville heldigvis gerne have hende kåret i DV, så hun har været i ridning hos Astrid Gemal siden maj. Vi glæder os helt usandsynligt til at se hende på dagen. Hendes mor, Mona Lisa fik for en uge siden en velskabt helsøster til Miabella. Miabella skal gå sadelkåring - også selvom der står noget andet i kataloget (det er en fejl). /Louise
(4000/4130) Humbaur Rapid udlejes - lys og rummelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal |
|
|
have min dejlige 3års DV hoppe efter Churchill med - så det er bare rigtigt spændende... HÅBER JO SELVFØLGELIG HUN KLARE SIG FLOT - sommerfulgle! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Årets føl |
|
|
jah øhh så skal jeg vist også lige have styr på årstallen - Miabella blev året hoppeføl i 2004 - ikke 2003  Så skulle det vist være på plads ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan gik det? |
|
|
Nå, hvordan gik det så jeres hopper? Jeg synes der var ualmindelig mange dejlige hopper igår. Miabella klarede sig rigtig godt og blev også udtaget til Eliteskuet, så vi er rigtig stolte herhjemme. I det hele taget klarede De Noir afkommene sig rigtig pænt - i Miabellas hold blev hele tre hopper efter De Noir udtaget til Eliteskuet. Så er jeg da glad for at vi fik lavet to De Noir igen i år - han kunne nok godt blive en endnu mere populær herre. Men lad mig høre - hvordan gik det? Ses vi på Vilhelmsborg? /Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fint... |
|
|
Forædlerfløj, RDH, bestået rideprøven i begge discipliner, bl.a med et flot 8-tal for springteknik, så det er godt gået af en shagyaaraber - som man kunne høre at mange blandt publikum ikke aner hvad er. I kan se eksemplaret på min præsentation. Ullan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hoppekåring |
|
|
Til Louise: Hvilken hoppe I havde med. Hold da op hun var da helt faktisk gående. Sjældent man ser sådan hoppe med så mange kvaliteter. Jeg er spændt på, hvordan det går til eliteskuet. Til Ullan: Det var rigtig flot. Stort tillykke med kåringen i RDH og fløjpladsen. Der var fantastisk mange gode hopper med- især til sadelkåringen. Løsspringningen synes jeg var under al kritik mht. bundforholdene. Der var rigtig mange hopper, som styrtede i hjørnet efter sidste spring. Ihh hvor jeg glæder mig til min "baby" skal kåres næste år!!!
4 års vallak efter Donnerschlag sælges. Moderen er en ERDH hoppe efter Gernegross XX. Rød med blis og sokker, 164 i stg. Tilredet og rides dagligt. Dejligt temperament og 3 gode gangarter. Se billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Deena. |
| Forfatter:  |
mathildekn |
| Dato:  |
02-07-2007 08:05 |
|
ja vi havde også en hoppe med,efter de noir. det gik ud over alt forventning, hun blev fløjhoppe, og udpeget som dagens bedste dressurhoppe, og udtaget til eliteskuet. og blev kåret i RDH! så det var jo helt super.  der var mange dejlige hopper med!
€$ Scharett -The horse in my life. <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eliteskuet |
|
|
Lappe: Tak skal du have - vi var også meget stolte af hende. Det er altid sjovt at se dem igen når de er solgt som føl - og hun er akkurat lige så smuk, som da hun vandt Eliteskuet som lille føl. Nu er vi meget spændt på om det skal blive til medalje til den dejlige dame. Og meget spændt på hvordan de to føl vi har i år også efter De Noir klarer sig til følskuet. Det er næsten alt for spændende. Mathilde: Sjovt at du også er herinde - tillykke med jeres hoppe. Hun er også dejlig og jeg synes det var helt vildt at de tre første i det sadelkåringshold alle var efter De Noir. Han kan vist andet og mere end bare og se godt ud. Vi ses til ELiteskuet. /Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|