Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

til jer som har en drægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 12:11
hej jeg har en hoppe som er 5 mdr henne nu,og jeg syndes hun er ved at se lidt rund ud. til jer som har en hoppe som er 5 mdr henne hvordan ser jeres hoppe ud nu? HILSEN LOUISE
0
0
Svar på denne tråd

Re: til jer som har en drægtig hoppe
Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 14:10
Hej Louise.
TILLYKKE.
Jeg har 2 hopper der er 5 mdr. henne.
De er begge begyndt at ligge sig ud.
Dolce som er førstegangsdrægtig ser bare ud som om hun har spist for meget græs.
Dixie som skal have 3. føl derimod har lagt sig temmelig meget ud i siden og under maven.Nu gavner det heller ikke sagen at hun står på stald i 2.uge p.g.a. et uheld.
Hilsen Linda der ikke foretrækker en race frem for en anden;-D
Besøg min hjemmeside på http://www.hobbyheste.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 16:03
Min er også 5 måneder henne her når vi runder den første november.
Hun lagde sig meget hurtigt ud, men så er det så også gået stille til. Hun er pæn rund, men det sidder vist mest på siderne indtil videre.

ihh.....den skønne ventetid *G*
Jeg regner med/ håber på at føllet kan mærkes "sparke" i december månede ;)

Fredenslyst Arabians - Fuldblodsaraberen online - Rebgrimer bindes på bestilling
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 17:27
HEJ tak for svarene, min hoppe er også første gangs drægtig. og det ser netop også ud til hun har spist for meget græs,hun er ret rund på siderene. for ellers plejer hun og værer ret spinkel.men ser man det tit, at man kan se det tideliger på første gangs fødene?? hilsen louise
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 17:53
Hej Louise!

Min hoppe er også 5 mdr. henne, hun har også lagt dig pænt ud. Det sidder i siderne og foran yvert.
Det er anden gang hun skal have føl.

Glæder mig til følbassen/basserne kommer (se indlæg om tvillinger)

-Tina.

:-D HVER DAG ER EN GAVE - OG EN OPGAVE :-D Har fået lagt billeder på min præsentation af Liz. Nassin - hingsten til mit føl maj 2003.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-10-2002 18:54
Min hoppe er 6 måneder hende, og hun er blevet dejlig rund, Det er første gang hun er i fol. Glæder mig helt vildt til slutningen af marts :-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2002 11:03
Min Lotte er også ved at være 5 mdr. henne (hun skal fole omkring 1. maj), og det kan let ses på hende nu.
Men for 1 måned siden var jeg meget i tvivl.

Hun er rund på maven, og det sidder ligesom lidt nede/bagud i forhold til en almindelig grovfoder-vom.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 10:26
men ser man det tit, at man kan se det tidligere på første gangs fødene??

Det er meget forskelligt fra hoppe til hoppe, så det er svært at sige generelt.
Der er mange hopper som buler mere/ hurtigere ud når det er 2. gang (eller mere).

Men som sagt, det er forskelligt fra hoppe til hoppe. Og selv ved samme hoppe kan forløbet variere efter forskellige ting.

Fredenslyst Arabians - Fuldblodsaraberen online - Rebgrimer bindes på bestilling
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-10-2002 14:14
min skulle være 4½ mdr henne nu og skulle fole engang i april,men er ikke håndprøvet men hun har taget rigtig meget på hendes mave og ryg går ud i et næsten og hendes sadellejde er faktisk væk.....så hun er på diæt fra dyrlægen.......hun er iøvrigt også førstegangs drægtig.og kat 3 pony så de har tendens til at blive hurtigt overvægtig.....hun ligner mildest talt en der har fået alt alt for meget græs.

jeg søger en dejlig hoppe til skovture/ridning i terræn 100% trafiksikker/rolig ..har i sådan en???
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  31-10-2002 10:42
Milano er førstegangs drægtig og 5 måneder henne, jeg synes at hun er blevet meget svajrygget og der er selvfølgelig også kommet en lille smule mere mave.
Varme sommer-hlsener fra Tine :-)

"Keep your friends close and your enemies even closer"

Nu har jeg endelig fået lavet en hjemmeside, så prøv at gå ind på http://www.tinelykke.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  04-11-2002 16:19
Uha..... meget rund hehe
:-) Mette (Pigeon) :-)
(y) Èn gang New Forest - altid New Forest (y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-11-2002 12:40
Min Zijana er også førstegangdrægtig og 5 måneder henne, men jeg synes ikke rigtig jeg kan se noget på hende. Det gør mig ret urolig, for hun har været vanskelig at få i fol, så jeg håber ikke, det er ensbetydende med at hun har tabt!? Jeg tøver nu lidt med at få dyrlægen til at mærke efter, både fordi jeg har bare ikke de penge lige nu og så fordi hun ikke er særlig glad for det og det stresser hende lidt, men...

Jeg håber bare det snart kan ses!

Hilsen Louise
Araberen blev skabt af Vinden.
Han er den vind, jeg lever af...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider