Hej med jer.
Ja nu fik jeg et tilbud i dag, som jeg må indrømme rumstere kraftigt rundt i kraniet på mig...
Jeg sad og viste min søster nogle forskelige palomino hingste, fra begge forbund, og hun blev ret vild med Magic Memphis.
Hun spurgte så om ikke jeg ville ifole min ene hoppe med ham (Kaiza for at være helt præcis), og så ville hun gerne købe føllet, uanset hvad køn den bliver...
Hun sagde endda at hvis det var, ville hun gerne betale alle omkostninger fra starten, bare at føllet så var hendes fra den dag det så kom ud af hoppedyret..
Tænke tænke... skulle man mon? Har jo alligevel planer om hun først skal rides til som 4 årig...
Men tror kun jeg vil hvis min anden unghest snart bliver solgt... Men for pokker da, hvordan gør man i sådan en situation...
Vi snakkede endda også om at hvis det blev en hoppe, skulle jeg have føllet og hvis det blev en hingst, ville hun købe det... Altså så ryger (alt det som jeg betegner som fordele) fordelene jo alle over til mig... 
Hvad ville i kære HN'er gøre? Skal jeg bare springe ud i det hvis unghoppedyret bliver solgt?
Skal lige siges at jeg IKKE har undersøgt endnu hvorvidt de vil passe sammen bygningsmæssigt. Hvis ikke de passer sammen, bliver det selvfølgelig ikke til noget, da jeg ikke er interesseret i at lave et føl af dårlig kvalitet.