Hej igen Michelle
Har du evt. et billede liggende på computeren du kan lægge ind her? Det kunne være sjovt at se hende 
Jeg tror absolut ikke der vil være problemer i at ifole en 18 års der er sund og rask. At det er 6 år siden hun sidst har haft er også underordnet når bare alt var vel...
Af hingste er der rigtig mange muligheder når man vælger at insiminere. Men er det ikke for det meste kun de kårede hingste der gør i det? Jeg tror det er for "besværligt" hvis man har en "pirat" der måske har 1-5 hopper på en sæson og hvor prisen også er lav...
Nå, det er bare mig der tænker. Ligemeget! 
Hvor stor vil du gerne at følle skal blive? Hvis du vil have en pony er der efterhånden ved at være mange gode DSP hingste og jeg vil sige at priserne er overkommelige. Der er gode dressurhingste med god ædelhed. Jeg er ret vild med Marchi SPH 106, men han ligger i den lidt kraftigere ende. Ellers er der Coelenhages Purioso eller lillebror C. Promice (Jeg kan bedst lide lillebror...). Alle DSP-hingstene kan findes på hingstelisten på: www.sportspony.dk
Vil du op i hest højde, så er der uendelige muligheder. Mange tænker i DV linier og her er jeg rigtig vild med Loudini. Han er dressurhingst, godt 170 i stg. og dejligt højtstillet. Han er bare Nice i mine øjne 
Men held og lykke med det. Der er ufatteligt mange muligheder. Søg på nettet. Palomino og pinto forbundene har også nogle dejlige, godt gående hingste på listerne.