Jeg syntes jo at han er imponerende, men hans gangarter lever ikke op til Romanov's.
Jeg er i meget vildrede, da jeg på den ene side meget gerne vil bruge Romanov igen, da jeg første gang fik et utrolig godt afkom, men da hoppen er en F1 hoppe (min hoppes moders's afstamning er ukendt) kan jeg kun se på hendes fars side og det eneste jeg kan se hun har givet videre til sin søn er hendes sind, resten stammer fra Romanov. Så derfor ved jeg ikke om jeg vil få et lige så godt resultat.
Lige et billed af min hoppe og et af hendes plag.
Sommeren 2006.

Kåringen oktober 2005.

Sommeren 2006.

Da der er tale om at tage Romanov ud af avlen, for kun at bruge ham som ridehest (Blue Hors har indkøbt en hel lillebror, som måske skal overtage Romanov's plads), er det derfor ikke sikkert at "købere af kommende føl" vil huske Romanov om 5 år, med mindre han bliver tophest, og så er det ærgeligt at lave en hoppelinje efter ham og en F1 hoppe.
Så er det måske bedre at bruge en hingste der har bevist sit værd, og desværre lyder Rubin Royal ikke til at være dén hingst.
Hvem kan man så bruge - jeg havde tænkt på Don Romantic eller vælge en springhingst (f.eks Carson Ask) da han også har rigtig gode karakterer for hans gangarter.