Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

F3 hoppe og "R"
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 15:42
Kan en F3 hoppe, hvis hun er B-hest få tilført et "R" på hendes stamtavle ? hvis ikke, hvorfor så ikke ?

mamai
0
0
Svar på denne tråd

Sagtens
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 15:57
Alle hopper kan få tilført et R hvis de har gjort sig fortjent til det.
0
0
Svar på denne tråd

F3 hoppe og "R"
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 16:01

Tak for svaret Charlotte.

Det var da rart at høre, jeg mener nemlig også alle skal have det hvis de har fortjent det.

mamai
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 17:23

jep..

har selv en af slagsen, så benævnes de ROR istedet for FOR

mvh sisse

sælges
3 års RDS hoppe

far: solos carex

morfar: sorel

mørkebrun med 4 sokker og lille stjerne

redet 3 md

0
0
Svar på denne tråd

hvad med i dag
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 20:21
Hvad gør DV i dag , for i dag er den regel med B og A-heste jo afskaffet. Går de stadig ud fra den regel så ?

mamai
0
0
Svar på denne tråd

Det skriver
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 20:30

mvh PiaR
quantum in me fuit
Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde!

Grilltid - altid

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

udlandet
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 20:33

Hvad hvis hoppen er blevet b-hest i udlandet (altså opnået i udlandet hvad der ville kvalificere den til b-hest herhjemme)?

DV skriver jo at hesten skal være b-hest under DRF, hvilket den jo ikke vil være med konkurrenceresultater fra udlandet?

0
0
Svar på denne tråd

"R" i dag ?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 21:03

Tak for linket PiaR. Når man læser det( DVs krav ) kører de jo stadig med begreberne B og A hest hvilket jo på springbanerne er afskaffet, så jeg forstår stadig ikke ? Der er jo 6 krav hvoraf det ene skal være opfyldt.Der er 2 krav som omhandler B og A heste. De andre 4 krav tilgodeser jo ikke de heste der efter de er fyldt 4 år har været ude og gå stævner og vist at de i springkonkurrencerne på springbanerne til stævner har gjort sig fortjent til et "R" . Med mindre altså at man skal forstå krav 4 som at de går ud fra 3 0-runder i MB. Hvis det er det de går ud fra kunne de vel skrive at hesten skal have 3 0-runder i MB i stedet for stadig at bruge betegnelserne B og A hest , det er da lidt forvirrende når det er afskaffet.

mamai
0
0
Svar på denne tråd

stadig den "gamle" regel
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 21:21
Ved at gå kigge nærmere på DVs hjemmeside kan jeg godt se at de stadig kører efter den "gamle" regel, fordi de selv bruger ordet "gamle"regel, (men det kan stadig godt virke forvirrende ved første øjekast når man ved at reglen er afskaffet, synes jeg.)

mamai
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider