Hej Thrine,
Umiddelbart synes jeg da, det er nogle super spændende afstamninger du har fundet dig!
Sir Donnerhall'en lyder spændende. Modsat Ariann synes jeg ikke den lyder SÅ bastant, idet Brentano II's FF er XX. Og der er jo også noget blod i Sir Donnerhall via Sandro Hit. Og så er der jo Weltmeyer
Helt klart en afstamning jeg godt kunne tænke mig at se, hvad der gemte sig bag.
Rascalino'en lyder også spændende - men som du selv er inde på, tror jeg den kan mangle lidt blod. Allbreedpedigree fortæller den er efter Grundstein I - på morsiden er der ikke så meget der ringer i mine ører.
Futuro har jeg også fundet i Allbreedpedigree, selvom han står som Selle Francais - er han efter Furioso og er godkendt i Hannoveraner. Der er endda et billede.
Ellers din variant 3 - kombinationen af P i k Bube og Donnerhall er jo en velkendt kombination, der ofte er faldet godt ud. Så sammen med en forædlende Sandro Hit er den nok ikke at kimse af. Tror at det vil være de to jeg ville kigge nærmere på - ud fra papiret.
Jeg er ellers også ret vild med Wolkentanz II, men der skulle nok nogle billeder på bordet før jeg ville sortere endeligt fra/til.
Pøj-pøj med føl-kiggeriet.
Trine
www.paarupgaard.dk