Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

kender i det ?
Forfatter: 
Dato:  16-06-2002 15:56
HEJ ALLESAMMEN som i nok ved er min fjord hoppe scannet drægtig,på 17 dagen men alligevel er jeg bange for at hun skal tabe det.:-(selv om min dyrelæge sage at der var 5 % chance for at hun gjorer det,men jeg skal jo nok lade værer med at læse alle de skræk historie,dette er første gang vi skal prøve at have føl, så det er jo nok også der for. men venner kan i ikke komme med lidt opmunderen historie? eller er det mig der skal tage mig sammen og så glæde sig over det i stedet for? hilsen louise8-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: kender i det ?
Forfatter: 
Dato:  16-06-2002 22:59
Åhh Louise, tænk på hvor mange mange gange det bare går godt, og hoppen får et dejligt, fint føl! Jeg kender udmærket den der usikkerhed og nervøsitet, men ved du hvad, det hjælper jo ikke noget at gå og have det dårligt i mange måneder! Glæd dig over at hun er blevet drægtig så fint i første forsøg, og så tænk positivt- fjordheste er robuste, og hun skal nok få et dejligt føl til næste år! Jeg krydser i hvert fald fingre, så må du gerne til gengæld krydse fingre for at min gamle hoppe er blevet drægtig! (andet forsøg....i morgen er det 3 uger siden hun sidst var i brunst, og jeg skal prøve hende ved hingsten....BARE DET NU ER LYKKEDES!!!!!)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-06-2002 17:35
hej snapper tudsinde tak for ordene det hjalp,og det er jo rigtig nok det du siger,at det i de fleste tilfælde jo går godt.:-)hellers ville der jo heller ikke værer så mange heste her i danmark:-Dog jo snapper jeg skal nok krydse finger for dig og din hoppe, hvilken race er hun? er hun blevet bedækket naturlig? HILSEN LOUISE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-06-2002 23:43
Hej igen, min hoppe er en GOTLANDSRUSS (verdens bedste pony)(y)

Og ja, hun er blevet bedækket naturligt, og det ser faktisk ud til at der er gevinst denne gang! Dog vil jeg lige se i morgen med, før jeg tør tro det! Men jeg HÅBER!!!! Hun er nemlig noget helt specielt, og det er virkelig et kæmpe ønske for mig at få et føl efter hende.....{>
KH. Snapper
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider