Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Skal flytning meldes til LR?
Forfatter: 
Dato:  22-08-2006 21:33

Ja simpelt spørgsmål, på Amazings papirer står jeg til at bo på min gamle adresse, en adresse jeg fraflyttede for 4 måneder siden.

Har det nogen betydning, og skal jeg skynde mig at få det ændret?

DianaB

0
0
Svar på denne tråd

Diana..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 10:02

det er det som kommer frem til kataloger m.v. når man taster dit tlf. nr. i databasen, jeg har da jeg lavede kataloget ikke opdaget at der var forkert adresse i det som kom til bage fra LR men ændre du ikke adresse så skal man hvergang du melder til noget hvor oplysningerne kommer fra LR databasen indtaste din nye adresse manuelt.

jeg har kun tjekket om navnet på ejeren var rigtigt, det skulle gå lidt stærkt tilsidst, når først folk sender brevene anbefalet og forsent og posthuset er lukket indtil mandag og så er serveren ikke i orden på LR..

0
0
Svar på denne tråd

Helt ok
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 10:22

Jeg havde slet ikke tænkt over det før jeg så at Amazing var reg under den gamle adresse.

Det er slet ikke nogen kritik af FHF/dem der har lavet kataloget, jeg ved godt i har haft travlt og gør et stort arbejde

Vi ses på lørdag

DianaB

0
0
Svar på denne tråd

diana..
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 11:42

det er ikke taget som kritik, men et forsøg på at forklare hvorfor det står som det gør.

0
0
Svar på denne tråd

det ville
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 23:03

være dejligt, hvis alle tænkte som dig, meld endelig adresseflytnign, så man kan "finde" din hest. Det samme ved ejerskifte.

Jeg leder selv efter afkom, men dem jeg ikke kan finde, er stadig registreret under avlerens navn, og er bare "pist" væk, trist.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider