Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sadelkåring og 1-dagsafp.
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 12:39

Hej Alle

Håber at der en der kan hjælpe. Hvordan omregner man karakter til point?? Altså hvor høje karakter skal hopperne ha for at bestå?? Jeg ved godt at det er 675 for 3års 700 for 5års osv. men omregningen fatter jeg ikke. Håber der e en der vil hjælpe.

På forhånd tak.

Friheden

0
0
Svar på denne tråd

point...
Forfatter: 
Dato:  20-08-2006 17:34
de 700 point kan man også sige på en anden måde: at hesten har fået 7 point i gennemsnits karakterer. 675 bliver så til 6,75 i gennemsnit

Thrine
Bedækning tilbydes ved
¤ CAMELOT DVH 894 ¤
-se mere på præsentation..
0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 13:15

tak for det, det var sådan jeg regnede med, men da de ikke giver 10 karakter var jeg slet ikke med... Hmm 7 gennemsnit, så var der da faktisk kun en eller to af de 5års og ældre der bestod i Vallensbæk i Lørdags...gisp. Og mig som regnede med at tage min 4års med til næste år...De gav bestemt ikke ved dørene.

Men tak for det.

Friheden

0
0
Svar på denne tråd

friheden
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 14:58

nej det er ikke just lettere at få en 4 års eller ældre rideprøvet med bestået resultat hvis det bare er en middelgod hoppe... så det må da klart anbefales at få rideprøvet sin hoppe som 3 års.. min hoppe var meget overbygget og grim som 3 års.. så jeg ventede til egnethedstesten... desværre fik min hoppe ikke 700 point.. men havde hun været en 3 års havde hun bestået øv øv..

selv synes jeg hun fortjener 10 for ridelighed.. bare ikke når vi møder knapstruppere.. aldrig har jeg kendt så racistisk en hest ha ha

Skimmel 4 års tilredet allround hoppe på 164cm i stg sælges

Velgående hingsteføl efter Blue Hors Leredo sælges

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider