Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Nybegynder - akademisk ridning
Forfatter: 
Dato:  17-04-2015 09:43

Hej HN'ere :-)

 

Jeg har fået tilbudt at ride min dyrlæges ene hest, da min egen står skadet. Hans hest er en oldenborgblanding, der er redet akademisk. Jeg rider selv helt almindelig dressur, og har ingen erfaring inden for det akademiske..

 

Hvad har i af råd til en nybegynder? :D Evt nogle gode sider med fremgangsmåder, videoer osv.


 

Mvh Freja

~Med fjordhesten Hjalte Følsbjerg~

 

Følg os HER på facebook

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kom med på kursus på Fyn
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 17:04

Kære Freja.

Vi afholder akademisk clinic med Celina Harich den 6. og 7. juni 2015 på Fyn :).

Kom gerne og se, hvad det er, få forklaret træningsmetoder, filosofi, få mulighed for at spørge og for at få svar, og snus lidt til det akademiske :).

 

Se mit opslag om akademisk clinic her på siden, tag en veninde med, og få en teorioplads til næsten halv pris :).

 

Vi vil så gerne vise Danmark, hvad Celina har at byde på :).

 

Kærlig hilsen

 

Wicki

0
0
Svar på denne tråd
 
 nybegynder til akademisk
Forfatter: 
Dato:  20-04-2015 13:39

hej jeg ville låne nogle af bent brenderups bøger samt se videoerne fra Marijke de jong. det er en udemærket intro til signalerne der bruges. da dem marijke bruger fra jorden er de samme man benytter fra ryggen.

håber det hjælper

1
0
Svar på denne tråd
 
 50 kr for akademisk undervisning, Fyn
Forfatter: 
Dato:  10-05-2015 09:29

Kære Freja.

 

Jeg har netop efter ønske fra andre, åbnet op for, at man kan komme og snuse lidt til akademiske lektioner af licenseret træner af Bent Branderup: Celina Harich for 50 kr.

 

(licenseret betyder, at Celina har opdateret papir på, at hun må undervise officielt i Bents navn. Så er du sikker på, at det er akademisk undervisning efter Bent Branderup :) ).

 

www.facebook.com/pages/Celina- Harich-Academic-Art-of-Riding/ 594592417293682?fref=ts

Så hvis du vil du snuse lidt til en akademisk underviser med opdaterede papirer på, at hun kan undervise under Bent Branderup, så har du nu muligheden til en atraktiv

"snuse-pris" á 50 kr,-

Det sker, når Celina kommer og afholder akademisk clinic:

 

Lørdag den 6. juni 2015 om eftermiddagen (ca. kl. 14.30 og et par timer frem) i Aarup på Fyn.

 

Levenede undervisning med mennesker og dyr er fuldstændig fantastisk at følge, hvis man har muligheden, fremfor bøger og videoer :).

 

Tilmelding nødvendig, først til mølle-pladser, ligesom betaling forud er nødvendig.

 

Endelig tidsplan oplyser jeg senere til dig, som har tilmeldt sig.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

Kh

 

Wicki, mobil tlf. 2258 9564 - mail: wix.lu@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider