Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 5560 kursus Academic Art of Riding
Forfatter: 
Dato:  19-04-2015 17:00

www.facebook.com/pages/Celina- Harich-Academic-Art-of-Riding/ 594592417293682

06.-07. juni 2015, uge 23 Akademisk weekend-clinic i Aarup på Fyn ved Celina Harich, licenseret akademisk underviser af Bent Branderup.

NYHED: KOM MED SOM TEORI-DELTAGER TIL FORDELAGTIG PRIS!!! LÆS HER:
Har du allerede booket plads enten som rytter eller som teori-deltager, har du mulighed for at booke yderligere teoripladser til fordelagtig pris.

Det vil sige:

Teoriplads inkl. forplejning begge dage kr. 450,-.

Lørdag teoriplads inkl. forplejning kr. 275,-

Søndag teoriplads inkl. forplejning kr. 225,-
Pladsen er din, når indbetaling har fundet sted.

NYHED: MULIGHED FOR GRATIS OVERNATNING!!! LÆS HER:

Kommer du fra Sjælland eller Jylland, har du nu mulighed for gratis overnatning.
Tag telt med og overnat gratis på Ubberudgård i Blommenslyst på Fyn, ca. 25 minutter i bil fra, hvor vi holder clinic (først til mølle og endelig booket ved indbetaling af enten rytter- eller teorideltagelse).
Yderligere er der enkelte gratis sovepladser i campingvogn på Ubberudgård (først til mølle, og endelig booket ved indbetaling af enten rytter- eller teorideltagelse).
Der er adgang til tekøkken, bad og toilet.

 

Så fyld bilen med dine hesteveninder, og kom og oplev akademiske Celina Harich selv, og få en spændende akademisk hesteweekend.

Læs mere om Celina her: http://www.celinaharich.com/

Meld dig gerne ind i gruppen på Facebook:

 

Celina Harich, Academic Art of Riding, Danmark, Fyn

 

for opdateringer, nyheder og kommende clinics I Danmark.

 

Først til mølle-princip, rytterpladser og teoripladser (tilskuerpladser) ledige:

Rytterplads:
3 lektioner: 2 lørdag + 1 søndag på egen hest inkl. 2 x teori, forplejning begge dage (morgenmad, frokost, formiddags- og eftermiddagssnack) kr. 2.300,-.
Ridehus og boksleje for begge dage kr. 300,-.
Det kan arrangeres, at man kommer med hesten dagen før, man har lektioner, mod mer-betaling på kr. 50,-.

 

Ønsker du 2 lektioner om lørdagen inkl. 1 x teori og forplejning, da kontakt mig for mulighed og pris.

Teoriplads inkl. forplejning begge dage kr. 825,-.
Lørdag teoriplads inkl. forplejning kr. 575,-.
Søndag teoriplads inkl. forplejning kr. 425,-.

 

Pladsen er din, når jeg har modtaget din betaling.
Skulle du være så uheldig alligevel ikke at kunne deltage, og du har betalt, kan jeg ikke refundere beløbet, men du er velkommen til at sælge din plads.

Om Celina:
Do it carefully, calmly and correctly.

En sætning der kendetegner Celina, og som siger en del om hendes krav til kvalitet.

Celina giver undervisning ud fra det emne, du og din hest beskæftiger sig med.

Celina har fokus på kvaliteten i såvel basis-øvelser som højere træning, teknisk præcision i øvelserne hos både rytter og hest, og hun mestrer til fulde evnen til at give os mennesker forståelsen for akademisk træning/ridning herunder ikke mindst groundwork (arbejdet fra jorden).

Med sine skarpe øje ser hun alt.

 

Celina er i februar 2015 startet eget ride-akademi i Tyskland:
Academic Art Of Riding: Med home-clinics, uge-studerende, interne praktikanter, undervisning i hele Europa, samt faste uddannelses-grupper.

Celina har været chef-underviser hos licenseret akademisk træner Hanna Engström på Gotlands Ride-akademi i Sverige fra medio 2012 til ultimo 2014. Her har hun trænet heste og ryttere på alle niveauer, udviklet og afholdt home-clinics og tema-uger, udover clinic's i Europa.

For egen udvikling er Celina ved Bent Branderup flere uger hvert år, så hendes viden og kunnen om forskellige akademiske emner er ny-opdateret.

 

Celina underviser på engelsk eller tysk, og forstår en del svensk og dansk.
Vær ikke bange for sprogbarriere, der vil være hjælp til oversætning.

 

Jennysminde i Aarup på Fyn danner rammerne, hvor et trygt læringsmiljø med tillid til hinanden er i højsæde. Her er plads til at undres, til smil, til at glædes, til at spørge, spørge og spørge, og hvor det er tilladt at være den, man er og god grobund for netop at lære.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, du kan skrive til mig her, via pb, via min mail. Wix.lu@hotmail.com eller ringe/sms på tlf. 2258 9564.

 

Kærlig hilsen

 

Wicki

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 50 kr for akademisk undervisning, Fyn
Forfatter: 
Dato:  10-05-2015 09:21

50,- kr. for at snuse til Akademisk undervisning??

www.facebook.com/pages/Celina- Harich-Academic-Art-of-Riding/ 594592417293682?fref=ts


Vil du snuse lidt til en akademisk underviser med opdaterede papirer på, at hun kan undervise under Bent Branderup?

 

For 50,- kr. har du mulighed for at følge lektioner af akademiske underviser Celina Harich.

 

Det sker, når Celina kommer og afholder akademisk clinic:

 

Lørdag den 6. juni 2015 om eftermiddagen (ca. kl. 14.30 og et par

timer frem) i Aarup på Fyn.

 

Tilmelding nødvendig, først til mølle-pladser, ligesom betaling forud er nødvendig.

 

Endelig tidsplan oplyser jeg senere til dig, som har tilmeldt sig.

 

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

 

Kh

 

Wicki, mobil tlf. 2258 9564 - mail: wix.lu@hotmail.com

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider