Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Seriøs rytter søger på Amager
Forfatter: 
Dato:  30-10-2013 23:33

Hej

Efter at have holdt øje med HN i længere tid uden held, satser jeg på at skrive her. Jeg leder efter den helt rigtige hest at have part på, på Amager eller i rimelig nærhed (har bil). Jeg har erfaring med klassisk dressur, horsemanship, ARR og western, i lidt forskellige niveauer, og bruger noget fra det meste. Jeg er dyrlæge og arbejder med stor følsomhed og ud fra et koncept om gensidig respekt, samarbejde og arbejdsglæde.

Jeg er ydmyg overfor hesten og taler dens sprog, godt nok gebrokkent hvis du spørger den :)

Min drøm er at udvikle mig seriøst, Dvs jeg ønsker at kunne modtage kvalificeret undervisning i klassisk dressur.

Jeg er 160 cm høj og vejer 54 kg, så jeg trives bedst på heste som er under 168 cm i stg. Af hestetyper har jeg prøvet det meste, inklusive hingste. Barokke typer er mit bløde punkt.

 

Jeg plejer ikke at betale for de heste jeg rider. Til gengæld er jeg stabil, engageret og passer på din hest og dens udvikling, både fysisk og psykisk.

 

Findes du derude? Det håber jeg :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  31-10-2013 08:02

Ærgeligt man ikke bor i nærheden af København. Her ville der være frit valg på alle hylder

1
0
Svar på denne tråd
 
 Holder nu nu inde med søgningen
Forfatter: 
Dato:  03-11-2013 23:37

Kære Hestevenner

Tusinde tak for de mange henvendelser på PB, det er rigtigt dejligt at høre fra andre som har de samme værdier som en selv. Det er sådan at jeg har sagt ja til at ride en dejlig hingst i Hillerød. ENESTE ulempe er at han står lidt længere væk end jeg havde håbet. Men han er bare en rigtig dejlig dreng og han er akademisk skolet, så jeg kunne ikke sige nej.

Nu håber jeg så at jeg kan få transport tid og det hele til at fungere :)

 

Så glæder jeg mig bare til at komme igang!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider