Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Golega Portugal
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 09:30

Hej

 

Er der nogen som har været til Heste festivallen Golega i Portugal? Jeg har fået lokket min søde kæreste med derned i år, og ville høre om der er nogen som har nogle gode fif eller erfaringer?

 

Jeg kunne bl.a. godt tænke mig at få af vide om man kan tage et tog fra Lissabon til Golega, og hvad jeg skal forvente det koster?

 

Jeg ville også gerne høre, om der er nogen som ved hvor man finder et program over dagene dernede?

 

Og skal man købe billetter til festivallen?

 

Jeg håber at der er en derude, som har lyst til at dele sine erfaringer med mig :)

 

Vh Lea

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ved det ikke...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 16:12

men ved at Katrine fra klassisk-dressur har været afsted et par gange så du kan evt. sende en mail til hende og spørge


Hilsen Simone

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Golega
Forfatter: 
Dato:  29-08-2013 14:10

Hej Lea,

 

Vi har været dernede et par gange. Jeg vil anbefale at I lejer bil, jeg tror ikke det er til at komme dertil med tog.

 

Du skal ikke købe billetter, det koster ikke noget at være der.

 

I skal lige være OBS på at der ikke er særlig mange hoteller i byen, så normalt lejer man sig ind i noget privat. Prøv evt. at kontakte Lykke, hun har arrangeret en del ture derned.

http://www.lusitanopassion.dk/

 

Vi boede sidst ca. 15 km uden for byen, det kræver en bil for at køre frem og tilbage.

 

Programmet kan du finde her: www.horsefairlusitano.org/ingles/ ingles.htm

 

Mvh. Kristine

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak
Forfatter: 
Dato:  29-08-2013 17:32

Tusinde tak for hjælpen Kristine, jeg vil kigge på din url :)

 

Vh Lea

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider