Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Arbejde på kvæg/svinefarm
Forfatter: 
Dato:  18-03-2021 17:12

Hej alle jer på heste-nettet! :D

 

Jeg er en 21 år gammel pige med blod på tanden for landbrugsdyr! Jeg er ikke bange for at tage handskerne på, og arbejde med hvad landbruget indebærer!

 

Jeg er interesseret i at få mig et u/lønnet arbejde/praktik på enten en kvæg- eller svinefarm...

 

Er der nogen som har nogen ideer om hvorvidt dette kan lade sig gøre, når man ikke har de bedste kontakter, men derimod gåpåmod, en stor kærlighed for dyr og med god faglig baggrund?

 

Måske nogen som kender nogen som kunne tænke sig en staldpige, lærling eller hjælpende hånd som vil lade mig snuse til erhvervslivet med kvæg eller svin! :)

 

Hilsen Mai

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget prisværdigt
Forfatter: 
Dato:  18-03-2021 18:39

med sådan et engagement.. Stor ros.

 

Nu skriver du ikke hvor i landet du bor, men der sker ikke noget ved at køre rundt og banke på hos de forskellige landmænd. Får du et tarveligt svar, er det ofte heller ikke et godt sted.

 

En anden mulighed kunne være at slå din ansøgning op her, eller søge blandt annoncerne.

 

Der er stor mangel på SERIØS arbejdskraft i landbruget. Det handler om at holde aftaler, lade mobilen være i arbejdstiden, møde til tiden og at virkelig ville arbejdet.

 

Jeg ved det, da vi har haft ansatte i mere end 30 år, og det er i den grad gået ned ad bakke med medarbejdernes ansvarfølelse i de år. Vi har oplevet utallige gange, at blive lovet både det ene og andet, men lynhurtigt bliver det fx kutyme at komme lidt for sent, at melde sig syg på mandage (osv, osv). Jeg mener, at vi har behandlet alle vore ansatte godt og ikke været nøjeregnende, men - igen, rækker man f... en lillefinger, ryger hele armen.

Vi talte fornylig op hvor mange der har været her i de 30 år. Det var næsten 60 personer, og der var faktisk kun 3, vi ville ansætte igen.

Held og lykke med jobsøgningen.. Der er masser af muligheder..

 

https://www.jobstafet.dk/

 


Vårbyghalm Morten Koch 12 kr./stk - ca 12 kg.

Vi har lidt sort havre også.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider