Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Har fundet to gråspurveunger hjæl
Forfatter: 
Dato:  20-05-2018 23:20

Hejsa

 

Min kat har fanget to gråspurveunger. De har heldigvis ikke gjort dem noget så jeg har taget dem til mig. Jeg er i tvivl om hvilken mad jeg kan give dem? Og jeg har snakket med dyrenesbskydeltese og har sendt et billede til dem. Jeg fik fortalt at de snart er flyveklar om et par dage, så nu er jeg lidt i tvivl om jeg skal fodre dem med en sprøjte eller kan de selv i og med at de flyveklar om et par dage?

Håber I kan hjælpe!
Mange tak :-)

Kh Josefine

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2018 07:48

Jeg vil antage, at hvis de næsten kan flyve, så er de nok også i stand til selv at spise.

 

Sheila-Maria siger i et gammelt HN-indlæg ( ;D ):

Brug melorme ! Men de skal have små potioer hver time. Har selv lige madet 3 svaler og 1 gråspurv op. Gråspurven har jeg stadigvæk.

 

Evt, hvis du bor omkring midtsjælland, påtager jeg mig gerne ansvaret for de lille. Det er hårdt arbejde at made sådan én op.

 

Held og lykke!


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 gråspurv
Forfatter: 
Dato:  21-05-2018 16:21

Mange tak for svar!

Den ene af dem er lige død :-( :-´( Jeg er meget i tvivl om den anden spiser eller ikke. Ved du hvordan jeg kan tjekke og den spiser? Og hvis ikke den selv gør skal jeg så åbne næbet og fodre den? Jeg vil ikke have at den lille gråspurv dør. Håber I kan hjælpe.

 

Kh Jose

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider