Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Hjælp ræven forsøgte at tage mine kanine
Forfatter: 
Dato:  15-02-2017 11:35

Hej alle i kloge mennesker.

 

I nat blev jeg vækket af larm fra kaninburet, da jeg åbnede mit vindue, så jeg, at en ræv forsøgte at trænge ind til mine 2 kaniner.

Jeg sprang i tøjet og drønede ud i haven, jeg råbte og stampede og fægtede med armene, men ræven lod sig nærmest ikke skræmme, først da jeg var en meter fra den, valgte den at lunte væk.

Ræven havde lavet et hul i en løbegang mellem kaninburet og et græsningsbur. Den ene kanin lå i gangen og sprællede og jeg frygtede, at ræven havde haft fat i den.

Heldigvis ser begge kaniner ud til at være sluppet med skrækken.

 

Er der nogen, der har ideer til, hvordan jeg fremover kan holde ræven væk???????

 

Sømmåtter?

Havehegn? Hopper den over det?

Eller????

 

Jeg håber i kan hjælpe.

Vh. Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 velkendt problem
Forfatter: 
Dato:  18-02-2017 23:08

Det var da skrækkeligt for kaninerne...måske kan du sikre med ar grave hegn ned, eller tage kaninerne i bure om natten hvor ræven ikke kan komme ind,-

 

 

Tænk hvor bange de må have været

0
0
Svar på denne tråd
 
 strøm...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2017 14:38

hvis der er noget en ræv har respekt for så er det strøm.. så hvis du kan sætte en tråd med strøm på omrking kaninburet/gården.. mener det er ca. 30 cm over jorden den skal være, så skal han nok holde sig væk..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider