Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 hamsterunger
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 17:12
nu har jeg haft annonce på om hamster unger der gives væk... men der er åbenbart ikke det vilde ræs i disse små lækre skabninger for tiden... hvad dælen gør man så??? jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Forærer
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:10
mig 2 stk :-D Hvor i landet bor du?


:-D Mille Sulbæk & Tessa Birkelund :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:12
jeg bor i kbh... du skal da være velkommen til at snuppe to af dem... der er både hvide og grå... det sidste hold unger har lige fået øjne... ellers har min mor nogen der er en del ældre også gratid hvis det er... jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 pyha...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:15
det var godt nok lidt for langt væk. Jeg bor i nordjylland. Øv...havde ellers lige lyst til at få et par hamster igen. Havde 21 hamster da jeg var mindre.


:-D Mille Sulbæk & Tessa Birkelund :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:19
ja så kan jeg godt se det er lidt langt væk... hehe-.. de er os super søde... men må vist afleverer dem nede hos dyrehandleren selv om jeg er ælidt imod det... jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror bestemt..
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 18:49
... at du har annonceret de forkerte steder så. Og tag evt. billeder af de små... nuttede billeder 'sælger' godt... siger Lina, som netop har fået en nutte fordi billeder lokker ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-09-2005 19:03
oki det vil jeg da gøre... nu har de sidste jo os lige fået øjne og er begyndt at tulle rundt i buret... så vil jeg få taget nogen billeder og smidt ind sammen med annoncen... jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hamster forum
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 13:34
Prøv at oprette en tråd herinde http://forum.ddhe.dk

Rider altid med hjelm
Bruger HMS og aldrig vold
Tjek min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 15:24
tak awina... det vil jeg da så gøre... får også taget billeder af de små i aften... så vil jeg lige oprette tråd derinde... tusind tak jeanette
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har nogen
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 15:27
gange hamster unger tilsalg.. Det er dværghamstere Der bliver i øjeblikket frarådet salg af guldhamastere, da de har en sygdom, der smitter (kun guldhamstere)


Mine billeder<- se og frygt :D

Medlem af Smårytternes Klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har også..
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 15:42
Jeg har 5 guldhamster unger der er flytteklar på fredag. Men min eer meget specielle... de er nemlig brogede :-) (dominant spot) mine unger er så godt som udelukket fra den virus, jeg har haft begge forældre fra de var unger og har aldrig været i kontakt med andre hamstere (de siger jo at hvis hamsteren er over 7 mdr uden symptomer så har den det ikke og derved kan de jo heller ikke smitte ungerne med noget) så vidt jeg ved er virusen endnu ikke dukket op i dk men kun enkelte tilfælde i sverige ik ? hilsen sjanna



´Guldhamster unger sælges. Dominant spot (brogede), sorte og gyldne

0
0
Svar på denne tråd
 
 sjanna
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 16:07
Der er mindst et dokumenteret tilfælde af papova i Danmark... og den ryddede temmelig mange guldhamstere hos den avler... desværre. Hvis hollænderne er 'heldige' har de osse fået den.. en svensk hamsterdommer var nemlig så torskedum (pardon my french) at tage til Holland for at dømme og medbragte guldhamstere fra Sverige...
0
0
Svar på denne tråd
 
 lina...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 16:50
men efter 7 mdr uden tegn på noget så er de raske ik ? hilsen sjanna



´Guldhamster unger sælges. Dominant spot (brogede), sorte og gyldne

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt jeg er orienteret...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2005 18:41
.. så KAN de være raske smittebærere resten af livet.. men jeg kan godt huske forkert. De ved mere inde på hamsterforummet. Men tror dog at risikoen for at dine er smittet er meget lille.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-09-2005 16:26
mine er ikke guldhamstere.. men små sibiriske(staves) dværghamstere... men der er vist ikke det store salg i dem for tiden... til trods for at mine faktisk gives væk til gode hjem... jeanette hvad er det for en sygdom... jeg har ikke hørt om den overhovedet
Gode venner kan lave alting sammen, men kun bedste venner kan lave ingen ting sammen...


0
0
Svar på denne tråd
 
 hamster unger
Forfatter: 
Dato:  05-02-2017 11:28

hvis du stadig har hamsterne er jeg super interesseret

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-02-2017 18:09

tråden er 12 år gammel. selv med min sparsomme viden om hamstrer er jeg ret sikker på at omtalte unger er døde for nogle år siden.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet