Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Faste før narkose
Forfatter: 
Dato:  12-02-2014 21:26

Hej

 

Jeg er nødt til lige at hører, om i har en god ide til, hvordan jeg slipper afsted med at faste min ene hund, som skal til dyrlæge på fredag og have taget en biopsi af en lille knude hun har på ryggen. Hun må ikke få hendes morgenfoder og det ved jeg dæleme da ikke lige hvordan jeg gør, når vi har 3 andre hunde.

Det er jo lidt synd at hun bare skal kigge på at de andre spiser og så får hun ikke noget

 

Nogen der har et godt forslag??

 

 

Hilsen Rikke


Ridehal til rådighed 20x40 med en god sandbund (6752)

0
0
Svar på denne tråd
 
 katte i stedet for
Forfatter: 
Dato:  12-02-2014 23:39

nu har jeg godt nok ikke hund, men 19 katte i stedet for. Så jeg har været turen igennem mere end en gang.Vores er indekatte

og her i huset er vi soldariske med den fastende. Så når de har spist aftensmad, ja så er alt mad væk, og der kommer ikke noget frem før end at den som skal til dyrlæge, er taget af sted.



1
1
Svar på denne tråd
 
 Jjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  13-02-2014 00:25

Eller gå en tur med den ene i mens de andre spiser...


Venlig hilsen

Mie Jensen

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Fastende hund
Forfatter: 
Dato:  13-02-2014 18:02

Har jeg en fastende hund, så er vi alle solidariske. Hi hi !! JEG får heller ikke noget at spise.

 

Så skynd jer hjem igen til morgenmaden

 

Karen

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  13-02-2014 18:56

Her får ingen mad, hvis en skal faste før en undersøgelse. Sådan er det bare ;)


Sagde Natascha den lykkelige ejer af:

 

My Last Heartbeat.

 

Django, en stjerne på himlen <3

 

Nogle tårer tørrer aldrig...

1
0
Svar på denne tråd
 
 Vi sulter sammen
Forfatter: 
Dato:  13-02-2014 23:20

Tak for de gode råd. Vi er blevet enige om at vi må være solidariske med tøsen. Så manden giver de andre foder når vi er kørt :-)

 

hilsen rikke


Ridehal til rådighed 20x40 med en god sandbund (6752)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  14-02-2014 07:42

Mine hunde ville ikke reagerer på ikke at få morgenmad. De har ikke som sådan faste spisetider og har maden delt over mange gange på en dag, da jeg bruger den til træning og aktivering i haven.

 

Synes egentlig ikke de andre skal undvære morgenmaden hvis det har stor betydning for dem. Hellere gå en tur med den fastende imens de andre spiser.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider