Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Svaleunge faldet ud af reden
Forfatter: 
Dato:  02-09-2013 12:10

Får simpelthen dårlige nerver af, at der sidder en svaleunge uden for vinduet og pipper.

Den ser ikke ud til at kunne flyve og reden er ret højt oppe i en gavl, så den kan ikke lige flyve op i et træ.

Findes der nogen der vil tage sig af sådan en, eller er det at vente til en kat gør det forbi eller min far får fri og kan gøre det?

Nu meget eget ponydyr

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-09-2013 14:15

Kan du ikke få den op i reden igen med en stige eller noget i den dur?

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  02-09-2013 14:34

Se om du kan få den op i reden igen.

Ellers kan du kontakte Falcks nødlinje. Men det er ikke sikkert de vil tage den ind hvis dens mor stadig kommer til den.

Men prøv ring ad.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  02-09-2013 15:31

Reden sidder meget højt oppe, i en gavl som det ikke lige er muligt at få en stige op til :)

Min mor skulle på arbejde og her havde fuglen så flyttet sig ind under bilen, lige ved dækket. Så jeg flyttede fuglen, den kunne flyve lidt og ville gerne smutte.

Satte den op på en gren i nærheden og har ikke kigget efter den bagefter. Ved godt man som hovedregel ikke må røre vildt unger, men at vride hovedet om på dyr har jeg ikke lige erfaring med og at samle en udsplattet fugl op fra gårdspladsen er heller ikke lige mit speciale.

Nu meget eget ponydyr

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-09-2013 10:20

Fugle kan du sagtens røre ved. Da fugle ikke kan kende forskel på sine egne unger og andre unger. De bruger ikke lugtesansen på den måde ligesom pattedyr gør. Du kan i princippet gå ud i din have og bytte rundt på ungerne i alle rederne. Fuglemødrene vil stadig tage sig af dem, også selvom de ikke er samme race.

Hilsen Sofie
Du skal ikke tale grimt om vores mangel på intelligens. Vi er stolte af den.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider