Hej allesammen
Herhjemme har vi desværre mistet vores hunkat Minnie i en alder af 8 år. Hun var blevet påkørt, og hun havde slemt sig hjem (heldigvis kom hun hjem) med brækket ryg, så hun blv aflivet. Snøft!
Vores hankat Mickey på 6 år (kastereret), som altid har været vant til Minnie har været der, ledte selvfølgelig meget efter hende både ude og inde. De har aldrig puttet sammen og vakset hinanden osv., men de har accepteret hinandens selskab, og Mickey har altid gerne ville være i samme rum som Minnie, når hun ikke overfaldt ham 
Vi har nu fået en ny hunkilling i mandags, da vi synes det er synd for Mickey han skal være alene når han altid har været vant til selskab.
Hun har fået sit "eget" værelse i den anden ende af huset end hvor Mickey plejer at være. Jeg er klar over at Mickey vil blive jaloux og han har derfor fået ekstra kærlighed og snacks disse dage. Men han virker bange og lidt uinteresseret i den nye killing, de gange de har set hinanden. Er det normalt? Når han ser hende sætter han sig ned og knurrer lidt af hende, og hvis han kan komme til det løber han ud, og han virker faktisk direkte bange for hende. Derefter er han også sur på mig, og vil ikke kæles med eller lignende, selvom jeg ellers normalt altid kan komme til ham selvom han er sur/bange, og han kommer ind på mit værelse hvis han er bange eller sur. Ved godt der ikke er gået mange dage, men er det normalt?
Den nye killing er selvfølgelig bange for den store hankat og hvæser lidt af ham, men virker noget mere interesseret i ham end Mickey virker i hende.
Jeg er så nervøs for at Mickey skal blive alt for jaloux. Han er min "lille" baby, og det er hårdt at se at han er så sur på killingen og os.
Mvh Amanda