Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Allergi og foder
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 10:09

Jeg har jo min lille skønne uldtot Freja, som vi har haft siden jul.

I sidste uge måtte jeg have hende en tur til dyrlægen med en omgang bakterieinfektion i øret. Hun kom på øredråber, og det er væk igen. Vi snakkede i samme omgang om at hun kløede sig utroligt meget - dyrlægen mente at det kunne hænge sammen med ørerne, men at det også kunne være allergi

Og desværre tror jeg mest på allergien - for hun kløede sig også inden det med ørerne.

Så nu står den på foderskifte! Og så må vi håbe det er foderallergi.

Men hvilke fodermærker har i erfaring med er gode til allergihunde? For må ærligt indrømme at jeg ikke har lyst til at prøve hvert eneste mærke foder jeg kan komme i nærheden af hvis der nu er nogle mærker der er bedre end andre.

Barf har været oppe og vende - men synes det er meget omstændig at begynde på hvis det nu ikke hjælper.

0
0
Svar på denne tråd

allergi
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 17:32

Her fodrer vi med stor succes vores hyperallergihund med Taste of the Wild, der er et kornfrit foder.

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

111111111
Forfatter: 
Dato:  16-04-2013 21:10

Har også en allergi hund, det er husstøv og lagermide allergi. Hun har fået en vaccine for tre år siden, men skal nu have det igen. Kan anbefale at få taget blodprøver for at finde ud af hvad det er hun ikke kan tåle.

Vi fodrer med Acana, det er kornfrit. Det samme med Orijen.

0
0
Svar på denne tråd

kornfrit
Forfatter: 
Dato:  24-04-2013 13:47

Så hvad jeg hører jer sige er kornfrit... Jamen så må jeg ud og finde kornfrit foder. Det er da heldigvis ikke en umulig opgave :)

0
0
Svar på denne tråd

kornfrit foder
Forfatter: 
Dato:  27-04-2013 16:13
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider