BARF er en rigtig god fodringsmetode - og ja, det gælder om at ha' god fryserplads
For det kan ganske rigtigt komme i fryseren.
Dog vil jeg lige sige, at min opfattelse er ikke at lagermider er i AL tørkost - det jeg har lært er at lagermiderne lever i kornet i foderet, dvs. undgå foder med korn = undgå lagermider.
- Faktisk er det lagermidernes eskrementer hundene kan udvikle allergi overfor.
Vi har barfet tidligere, men synes simpelthen det blev mere og mere indviklet og dyrt - vi boede i en lille studiehybel og kunne altså ikke lige stå og skære en masse ud til hundene selv osv.
- Og forhandleren kom bare med mere og mere som lige skulle tilsættes og det ene og det andet, hold da op et besvær.
Så vi har også brugt Wolfsblut, Taste of the Wilde og Orijen - rigtig gode tørkost produkter
Meget begejstret!
Nu er vi så gået over til råfodring igen og vi bruger http://www.vomoghundemat.dk 
- Kan virkelig anbefales, det er kød, indmad, brusk og ben hakket godt og grundigt sammen til en form for "fars", så tilsætter man dagligt lidt olie til maden når hunden får den og det er dét de skal have.
Vores hunde ELSKER det, selv hende som ellers aldrig har været den store madspiser - når jeg går i gang med deres mad har jeg hele flokken vimsende rundt om mig og så snart skålen rammer gulvet går der ikke mange sekunder før maden er væk og de er klar til mere 
Jeg har regnet ud at det koster mig ca. 100-150,- pr. mdr. pr. hund og så kommer olien så oveni og der afhænger prisen af hvilken olie man vælger.
- Nåerhja, altså mine er westier og har en vægt på 6,5-10,5kg hver.
Mht. kylling, så kan jeg ikke huske hvordan den er lige nu - om bakterierne ryger i frosten eller sådan noget, har hvalpehjerne så jeg er lidt langsom pt. 
Vil man høre mere om vom så prøv den her gruppe
www.facebook.com/groups/ 179539102174561/?fref=ts
Nogen mener så der ikke er så meget variation i vom, men bruger man det samme tørkost er der jo heller ikke dét der.
- Vores får ben et par gange om ugen, lige pt. har vi i fryseren okseben, hesteben, lammesider, oksestruber og kyllingehalse, så de får lidt varieret benkost 
Grunden til at vi gik over på vom er at jeg vil helst råfodre, men blev også afskrækket fra barfens besværligheder og dyre pris, - det kan godt være de siger det koster mindre end godt tørfoder men det kommer dælme an på hvilket prisleje det tørfoder ligger i 
- For med wolfsblut købt i Tyskland, så kan jeg holde prisen rimelig godt nede.
Ved at råfodre slipper man for en masse fyld i foderet, der skal jo være noget i foderet som "holder det sammen", det er mere rent - kommer meget mindre ud i den anden ende, appetitten øges for mange hunde, - mange får bedre pels, vi har en hund med hudproblemer som har fået betydeligt pænere pels 
- Har man mange hunde, som os, er det superfedt med et foderprodukt hvor jeg kan variere foderet så det tilpasses deres forskellige behov.
Vores tæve som pt. har hvalpe, de første to uger har hun normalt set skrækkelig ud hvad angår huld - hun får nogle meget store kuld og selvom hun blir stoppet til med mad, så har de trukket godt af hende, - ren fløde i "mælkebaren".
- Men nu på vom, der ser hun faktisk rigtig nydelig ud
Det er altså kanonlækkert, - og hun spiser og spiser og spiser 
For lige at ta' emnet fra ts' andet indlæg op, så kan man godt bruge både tørkost og råt...