Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 Aktivering af utrolig kvik hund
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 18:14

Jeg ejer en utrolig skøn Jack Russell Terrier. Hun er utrolig kvik har simpelthen så meget energi!

 

Jeg fik at vide da jeg købte hende, at hun er en hund der har brug for meget hjerneaktivitet hvor den skal tænke sig om. Dette har jeg lavet rigtig meget af, men hun er bare så hurtig til at lære tingene, så man kun lige når at træne det i 5 minutter inden hun ved præcis hvad hun skal gøre.

 

Jeg har gået til agility med hende, men måtte stoppe da hun angreb de andre hunde. Hun er ellers helt fantastisk til dette og jeg har også trænet videre hjemme. Hun kan alt, slalom, løbe igennem tunnel springe over og igennem diverse ting og så videre og så videre.

 

Jeg købte et af de der hundespil, hvor hun skulle flytte brikker for at få fat i en godbid - der gik 2 minutter så havde hun regnet det ud.

 

Jeg har lært hende en masse tricks så hun kan både rulle rundt, spille død, give high five og en masse andet.

 

Hun er også så god til at finde godbidder i huset og i haven!

 

Mit spørgsmål er - kender i nogle gode øvelser til en hund der er så kvik? Gerne så den bruger længere tid på det så hun får aktiveret sin hjerne rigtig godt!

 

Glæder mig til at høre svar!


 

We must all face the choice between what is right and what is easy

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad med
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 19:28

at gemme forskellige ting som bold, snor/reb, bamse og andet og så lære hende at komme med det rigtige på kommando?

 

Det lærte jeg min boxer.



Nu med hundepension


www.123hjemmeside.dk/hundepension



Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...


Mor til 3 vidunderlige børn

Frederik født 280908

Kristian født 030811

Anna født 030811

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak.....
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 19:35

Det lyder som en god udfordring for hende! Der skal hun da i hvert fald tænke lidt over hvad de forskellige ting hedder


 

We must all face the choice between what is right and what is easy

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider