Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

 fodder med på rejse
Forfatter: 
Dato:  25-04-2012 08:56

Hej.

 

Der må da være en her inde der ved det!

 

jeg skal have mine 2 små hunde med på ferie til Kroatien til sommer, men efter at have set nogle af tv2 programmer fra kbh lufthavn, og der ser man jævnligt, at tolderne snupper nogle der har taget fødevare med mellem landene.

nu til spørgsmålet: må jeg have hundenes mad med, for den ene hund er hans special fodder livs nødvendig, da han har en lever sygdom, som også er grunden til at de skal med,

 

Jeg har kigget få fødevarestyrelsens hjemmeside uden at finde noget.

 

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 01:15

Prøv at kontakte fly-selskabet. De må ihvertfald kunne sende dig til den rette instans som kan svare. Men du skal nok have det i den originale lukkede pose, dvs en hel ny. Men om det er nok ved jeg jo ikke...


Belinda

 

" selv den længste rejse starter med et skridt"

Dalai Lama

 

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og miljøvenlige vokslys. Skriv PB for y ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Original pose
Forfatter: 
Dato:  26-04-2012 08:00

Jeg tænker også at hvis du har en helt ny, lukket pose med så vil jeg tro der ingen problemer er for så kan de jo se hvad der er i posen.

- Synes tit man hører om folk der har problemer fordi de ikke har den originale indpakning med.


www.ROLLOs.dk

 

Opdræt af

West Highland White Terriers

Satin kaniner

Teddy marsvin

 

!!! HVALPE SALGSKLARE TIL MAJ !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 TAK.......
Forfatter: 
Dato:  30-04-2012 10:39

For jeres gode råd. det er helt sikkert muligheder jeg vil prøve.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider