Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

coker spaniel
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 17:03

Nogen der kender nogen der avler coker spaniels på sjælland ?

En RIGTIG hund er en schæferhund ;O)

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:25

Niels Egelund har noget af de bedste i DK :)

http://www.gogetitjagtspaniels.dk/

Han har et kuld hvalpe nu, og får et om godt et par måneder.

Boon

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:37

De ser fine ud , meen jeg skulle jo nok ha skrevet at det skulle være

Amrikansk ( tror jeg de hedder )

Takker alligevel

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

ups.....
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:42

Det hed de så heller ikke ...

Troe det er Engelske coker ;O)

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Vi har haft
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:44

Et kuld sidste åer, og har snakket lidt om at få et kuld her til forår/sommer. Se billeder her fra sidste års kuld.

Vores cocker spaniels er cognac farvede og vi har også en orange roan han

http://www.d-image.dk/hvalpe2010

Mvh Karina

Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:49

Jeg kan ik komme ind og se der ??

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Årh undskyld
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:51

Adressen skal jo hedde http://www.d-image.dk/hvalpe2011 virker den ?

mvh.Karina

Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej :)

0
0
Svar på denne tråd

virker..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:55

Jaaaa ;O) sådan nogen ...

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvor er de fine ...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 18:56

glæder mig til at høre mere...

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja er de ikke
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 19:01

Bare skønne, og alle tilbagemeldningen vi har fået er mere end positive. Vi har kontakt med flere af dem som jævnligt kommer her for at lege og evt. Blive passet i ferier osv. Og det er bare SÅ hyggeligt. Mvh. Karina skriv evt. En mail til mig, så kontakter jeg dig når der er hvalpe på vej, så kan vi jo se om i stadig er interesseret hvis det er, jeg har karina@d-image.dk mvh. Karina

0
0
Svar på denne tråd

I skulle skamme jer!
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 20:22

Sådan at linke til billeder af cocker spaniels, nu hvor jeg endelig har de fysiske rammer til at få hund! Fyyyyyyy! (jeg skal stadig lige have styr på tiden og logistikken inden jeg skal have hund - derfor FYYYYY)

Hvor ER de SKØNNE!

Medlem af Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd

Smiler
Forfatter: 
Dato:  09-01-2012 21:20

Trille 4 Hvor er du sød

Bare "rolig" disse hvalpe er solgt for længst , der gik kun små 14 dage, så var de alle solgt, vi sagde nej til et par stykker, og havde endda 8 interesserede købere på venteliste, hvis nu nogle købere skulle springe fra, hvad der desværre for dem ikke var, men flere af dem er også interesserede i næste kuld, så de venter hellere end gerne, på en hvalp fra vores skønne vovser, end at købe en hvalp et andet sted. Hvilket vi selvfølgelig er meget beærede over.

Meeeeeen der kommer jo nok et kuld her til foråret, så har du jo god tid til at få alt på plads inden da

Men jo det er super skønne hvalpe, efter nogle helt fantastiske forældre, vi går efter roligt, kærligt og omsorgsfuldt temperement i hvalpene, hvilket vi har fået tilbagemeldinger fra alle hvalpekøbere, at hvalpene fuldt ud lever op til, hvilket vi er meget stolte af.

Mvh. Karina

0
0
Svar på denne tråd

Glad ....
Forfatter: 
Dato:  10-01-2012 16:48

Jeg skal hente min lille pige i aften 3000 kr ;O)

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke med
Forfatter: 
Dato:  10-01-2012 17:15

den lille nye bamse

Vis gerne billeder

Mvh. Karina

0
0
Svar på denne tråd

Cocker Spaniel
Forfatter: 
Dato:  14-01-2012 12:47

Hej Karina fantastiske lækre hunde du har. Super smukke hvalpe. Må man høre hvad du tager for en hvalp?

Havde en for mange år siden, super lækker Cocker Spaniel som jeg gik på eliteholdet med til hundetræning. Han var bare en stjerne.

Måtte desværre aflive vores Amstaff for 4 måneder siden, da den fik en skade på balancenerven i forbindelse med behandling af mellemørebetændelse. Så det er helt underligt at være "hundeløs" når vi har haft hund de sidste 24 år. Nu skal vi bare blive enige om den næste hunds race. Der er "lidt" ueninghed stadigvæk. Jeg ville jo gerne have Cocker igen, hvor Per hellere vil have Rottweiler.

Mvh Marianne

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham,

- et stort hestemenneske kan høre hesten hviske,

men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  14-01-2012 16:25

Bare spørg løs Vi tager 5500 alt incl for en hvalp. Hvis i er interesserede bare lidt så send mig en mail, så skal jeg nok skrive når der er hvalpe på vej. I kan jo altid komme og kigge uden nogen forpligtelser overhovedet, vi har både mor far og en af deres afkom. Ydermere kommer der tit nogle af vores solgte hvalpe på besøg for at lege og vi har også pasningsaftaler med flere når de skal på ferie mm. Så der er masser af muligheder for at se hvordan de udvikler sig Min mail er karina@d-image.dk mvh. Karina.

0
0
Svar på denne tråd

Billeder..
Forfatter: 
Dato:  17-01-2012 06:01

Jeg kan ik finde ud af at ligge billeder ind her ...

www.lakimo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider