karina poulsen: Nej, jeg har ikke fået undersøgt, hvad hun er allergisk overfor, da min dyrlæge anbefalede mig at bruge at skifte over på allergifoder og se om det hjalp, da jeg så ville spare 4-5000 kr. Det virkede og hun sagde at der ikke var nogen grund til at lave undersøgelsen.
Hun skiftede over på Olivers allergi, og der har ikke været nogen reaktioner på nær en enkelt gang hvor hun havde været oppe og nuppet en steg på køkkenbordet. Så det er tydeligt at se, når hun reagerer.
Jeannette o: Nej, hun har ikke være ttil dyrlægen. Men jeg har altid kunnet se på hende om der er lopper. For det første er hun meget mere generet af dem end hunde normalt er (og hun klør sig meget mere end hun gør nu) desuden har hun lyst tyndt fint hår og lyserød hud så var der bare en enkelt ville jeg kunne se den. Og hun er blevet kæmmet 4-5 gange nu.
Hendes hverdag har ikke ændret sig på det seneste så det er hverken stress eller kedsomhed, har en meget veltilpasset hund. Hvordan kan det være smerter?! Når der ikke er nogen reaktion ellers?
Hvis det var allergien, ville hun blive rød som hun gør når hun reagerer.
Sannedk: Jeg er ret sikker på, at det ikke er allergien. Det er heller ikke slemt at se på, det ser bare ud som om hun har fået en trøje på som hun gerne vil have af..
SElvfølgelig har hun ikke kløet sig siden jeg skrev herinde, for ville gerne optage det til jer.