Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

At leje lejlighed inkl. boksplads
Forfatter: 
Dato:  13-03-2007 16:14

Hejsa alle sammen.

Jeg flytter til Sjælland til efteråret, og forhåbentlig følger min kæreste efter på et tidspunkt

Vi har snakket om evt at finde et sted man kan leje sig ind, og samtidig have plads til hesten. Dvs. f.eks. en gård med hesteopstaldning, hvor man kan leje en del af stuehuset og få hesten opstaldet til gengæld for arbejde i stalden. Beslutter vi os for den løsning, skal stedet ligger i rimelig nærhed af kbh (ved ikke lige nu hvad det vil sige) og der skal ikke være alt for langt til et ridehus.

Er det helt umuligt at finde et sådant sted for rimelige penge..?? Har været på markedspladsen at kigge, og der er da noget der ser fornuftigt ud - måske en tand for langt væk. Men er der andre steder hvor man har mulighed for specifikt at lede efter sådanne lejligheder? Nogen der kender et par hjemmesider...?

Om ikke andet bliver det jo lettere at stikke en finger i jorden når jeg kommer til Kbh., men jeg vil da gerne kunne undersøge mulighederne lidt på forhånd.

Håber I kan hjælpe lidt

Mvh. Cat

Mester-Svend'en og det...

0
0
Svar på denne tråd

Havde det været i Jylland:)
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 14:41

Ja så havde jeg lige stedet til dig - vi påtænker nemlig og leje stuehuset ud på en ejendom vi lige har købt...

Mod fast aftensfodring vil der også her blive stillet en gratis boks til rådighed - og så ellers gode faciliteter tilhørende:)

Men det er det jo desværre ikke - jeg står på modsatte side og er spændt på om sådan noget kan lade sig gøre..

Mvh Susanne

Opstaldning - undervisning - viddereuddannelse af din hest tilbydes.

0
0
Svar på denne tråd

Piiiv...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 15:01

Det er jo lige det jeg leder efter...

Tror bestemt ikke det bliver noget problem, tror ikke jeg er den eneste der kunne tænke mig at bo sådan et sted...

Mvh. Cat

0
0
Svar på denne tråd

Er Køge en mulighed...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 17:44

Så kan det være jeg kan hjælpe.

Vi har lige købt en ejendom lige syd for Køge og har tænkt os, at vi skal leje 1. salen ud.

Det er en fordel at have en bil, og så tager det 35-40 min. at køre til Kbh.

Vi arbejder selv begge i Kbh.

Venlig hilsen Majbritt

"Læderridestøvler sælges. Str. 39, højde 44,5, bredde 33,5"

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2007 22:32

Det er evt. sådan noget lignende jeg kigger efter.. Desværre er det ikke sådan at vi står og mangler det foreløbig, det er mest for at undersøge om det overhovedet er en mulighed.. Jeg flytter først ca. 1 sept., og så kunne jeg forestille mig der går ca ½ år før han følger efter (skal også lige af med det han bor i først)..

Mvh. Cat

0
0
Svar på denne tråd

Husly...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 12:33

Vi er ved at lave et lille anneks med bad og køkken, men det er ikke rigtigt stort nok til to personer, tror jeg. Med mindre man er MEGET gode venner.

Vi har forestillet os at det skal stilles til rådighed for en pige m/k, som kan ordne stalden 4-5 dage om ugen, lukke ind/ud og hus-sitte, når vi er på ferie. Vi har seks store bokse, gode folde og 20 x 40 ridehal - desuden kan vi ride lige ind i skoven, og vi er ved at lave en udendørs bane på 20 x 60. Så måske lige det, du leder efter, men desværre nok i den lidt trange ende m.h.t. plads :( Vi bor heller ikke LIGE udenfor Kbh, men det er der så ikke så mange der gør med sådan nogle faciliteter.

Jeg tror ikke, I får noget problem med at finde et sted. Det er jo dejligt at bo på landet, men man er stavnsbundet til sit hjem, og det bliver lidt træls i længden, så hvis man kan få noget hjælp, tager man imod det.

Held og lykke med jagten :)

Mvh

Julie

0
0
Svar på denne tråd

Nord på
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 12:59
Heslegård Stutteri, oppe ved Helsinge, plejer at leje de tilhørende huse ud, helst med tilhørende bokse. Så det var da en mulighed.
0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 16:09

Julie: Jah, det bliver jo nok lidt trangt

Charlotte: Okay, kunne være jeg skulle overveje det så..

Er der slet ingen der ved hvor man kan lede efter sådanne boliger...?

Mvh. Cat

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider