Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Hvad gav I?
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 10:51

Vi skal have lagt 200+ kvm herregårdssten og har fra andre hørt, at disse kan fås helt ned til knap 70,-/kvm. Vi kan bare kun få tilbud på omkring 90,-/kvm for gråmix leveret på paller (skal det være).

Hvad har I andre givet og hvor fik I dem fra?

0
0
Svar på denne tråd

Spørg en vognmand
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 22:01
Spørg direkte hos en vognmand og spørg til løsvægt. Og er du fræk siger du at regning kun er spild af penge

Med venlig hilsen

Lena

PART SØGES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

Byggemarked
Forfatter: 
Dato:  05-02-2007 22:29

Allier dig med det lokale byggemarked, det kan godt betale sig at prutte om prisen. Vi har god kontakt til en medarbejder i Råd og dåd i Hammel (nu ved jeg ikke hvor du kommer fra), hvor vi også har købt de andre byggematerialer til vores hus. Jeg kan ikke huske vores pris, men mener bestemt ikke at det var noget nær 90 kr/m2

Så ud og prut om prisen!

Med venlig hilsen

Winnie

Opstaldning tilbydes i Brædstrup.

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 07:54

Noget kunne tyde på, at vi ikke har pruttet nok.

Vi har allieret os med det lokale byggemarked, men de vil (i deres første bud) kun slå 10 % af.

Vi har ikke mulighed for at få læsset løse sten af, så det skal være på paller. Ellers et nemt sted at spare.

Jeg glemte at skrive, at det er 7 cm tykke sten. Det betyder jo en del for prisen, om vi snakker 5, 6 eller 7 cm. Kan I huske, hvad I fik? Altså størrelsesmæssigt.

Hvad med fabrikatet, der må jo også være forskel mellem dem på såvel kvaliteten som prisen...?

Godt, jeg ikke skal bygge hus igen de næste mange år.

0
0
Svar på denne tråd

Billige sten
Forfatter: 
Dato:  07-02-2007 22:03

Prøv at kontakte Skagen betonstøberi. De er meget billige, og levere gerne. Det er ikke nemt at se, hvor du bor, men vi fik leveret kun 100 kvm, til under 60 kr. pr meter.

Hilsen manden til konen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider