Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 Landejendomme til leje, hvor?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 03:47

Min kæreste og jeg vil gerne flytte i en landejendom i Østjylland +/- og vi har ikke et ret højt budget til husleje, eftersom jeg er sygemeldt. Vi har annonce her på HN, og på HG, og så har vi et login på Boligportalen, som også indgår DBAs annoncer.

Vi kigger også i aviser.

 

 

Hvor kan jeg ellers søge?

 

 


Hilsen Maja Revsgaard


Unghest sælges.
Freja er 3½år, tilredet, sød på fold&stald, kommer når man kalder/fløjter

hoppe, fjordhest sporty model, med grønt hestepas, grime & ny trense medfølger.

Lejebolig søges.

Ungt rolig ikke-ryger par, og pt. 3 katte & 2 ponyer, søger lejebolig gerne i landejendom.

Maks 5000kr ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Østjylland..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 07:25

landejendom og billigt.. Der er noget der ikke hænger sammen.. Tror næppe I finder noget..

 

 

 



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 rhbwerbsdf
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 09:01

Vi har fundet masser, de ligger bare forkert, de fleste ligger på Sjælland, og det dur ikke. Min kæreste er ret krævende mht. hvor det ligger i landet, så det har udelukket en del gode ejendomme desværre.

 

Så jeg VED det er nemt at finde i forhold til vores pris.

Det er bare hvor jeg skal finde dem henne.


Hilsen Maja Revsgaard


Unghest sælges.
Freja er 3½år, tilredet, sød på fold&stald, kommer når man kalder/fløjter

hoppe, fjordhest sporty model, med grønt hestepas, grime & ny trense medfølger.

Lejebolig søges.

Ungt rolig ikke-ryger par, og pt. 3 katte & 2 ponyer, søger lejebolig gerne i landejendom.

Maks 5000kr ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maja..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2011 09:28

de er der ikke, hvis I ikke kan finde dem..

 

Bare fordi de er på Sjælland, betyder det altså ikke at de findes i Østjylland

 

 

 



Krone og Bølge - En selvfølge


Hesteklipning tilbydes i midtjylland - se mere på præsentation



0
0
Svar på denne tråd
 
 Der er en
Forfatter: 
Dato:  21-12-2011 21:22

landejendom til leje i vores lokale avis i Brædstrupområdet:

 

Heste-ejendom med 8 bokse og ridehal på 450 m2. udlejes snarest mulig, 1.5 ha inkl bygninger

 

Anni og Jacob Eriksen 75753044/24933562

 

Held og lykke i boligjagten!



Med venlig hilsen


Winnie

0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv lokalavisene
Forfatter: 
Dato:  30-01-2012 17:38

jeg holder godt nok til i vestjylland, men I "vores" lokalaviser er der hver uge enten gårde eller huse til leje, så mon ikke det også er tilfældet i østjylland.


Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T


nu med den smukkeste himmelhest

*R.I.P*

7/6 1992 - 28/4 2011

Subito´s Chablis, elsket og savnet for altid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 09:29

 

De sidste 25 år har både jeg og en veninde ledt efter den "billige" landejendom i østjylland - vi har ikke fundet den endnu.

 

Der er masser i fx vestjylland og på sjælland - men i østjylland er de altså bare rigtig meget dyrere, de ganske få der er til leje.

 

I østjylland kan du jo heller ikke finde en landejendom at købe til fornuftige penge og vi bor derfor nu mellem Randers og Viborg.

 

Hvis du går på www.boligsiden.dk og søger på landejendom med lidt jord og fx max pris 1.500.000 kr - så er der masser i hele landet men omkring Århus og Kbh er der ingen markeringer på kortet.



Gitte

 

Forskelligt udstyr sælges - se billeder m.m. på præs
Memento mori

0
0
Svar på denne tråd
 
 Boligpotalen
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 11:00

Jeg fandt gennem boligpotalen, min mand og jeg havde lagt en annonce ind, og den gav da pote

 

Vi fik tilbudt flere i østjylland, også som kunne lejes med forkøbsret. Men vi havde så også sat lejen lidt højre, vi gik ud fra det som vi gav det andet sted vi boede

 

Så mit råd vil da være at ligge en annonce ind der, hvis i ikke allerede har gjort det, også måske sætte huslejen lidt højre, ved ikke om det er med forbrug, det du har sat.

 

Det er noget dyrer at bo på ejendom end i hus også når man gerne vil have jord med

0
0
Svar på denne tråd
 
 På landet
Forfatter: 
Dato:  31-01-2012 15:47

Der er også den mulighed at tage kontakt til et landbocenter i området. Der er mange landmænd som har 2 eller flere ejendomme som de gerne vil have beboet. Vi brugte bl.a. den metode da vi ville nord på og var ude og se på en del.

 

Alternativt så kontakt forskellige ejendomsmæglere. Har før oplevet at en sælger vælger at udleje for at "komme videre" når nu køber lader vente på sig.

 

Prøv evnt. www.boliga.dk og tag en kortsøgning.

 

God jagt.


~ Anette


Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

 

Kåret shetlænder hoppe sælges billigt!

 

"Som ny" Stübben islænder sadel, sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 10:55

Maks 5.000 kr, er det ikke urealistisk for en landejendom..?? Jeg ved ikke så meget om bolig-/lejemarkedet, men jeg synes bare det lyder af meget lidt...


- Cat -

Under uddannelse til BBH Basis Instruktør - undervisning udbydes i kbh-området

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm måske
Forfatter: 
Dato:  01-02-2012 13:43

Låsby Svendsen har een ?

 

Hans boliger plejer at være i tip top stand


Mvh Janni

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan ...
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 10:46

jeg tror ikke du skal forvente ret meget landejendom for 5000kr.

 

Jeg var på et tidspunkt ude og kigge på et hus til 4500kr, dertil kunne jeg for 2000kr ekstra leje stald og godt med jord..

 

Jeg fravalgte huset pga lavt til loftet, samt udlejer gav tydelig udtryk for han ikke forventede at have udgifter, så man fik blot et køleskab og komfur til rådighed, standen var også derefter.. også kunne man selv vælge om man vil bruge det eller selv købe..

 

Der er lige i vores område udlejet en ejendom dejligt lille nyrenoveret hus og jord omkring med skov til heste og uden stald pris 8000kr pr måned...


0
0
Svar på denne tråd
 
 tumle tum
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 19:16

Vi havde en dejlig lille ejendom på landet, til 3000 plus forbrug med jord til, og en lille stald til mine heste. Jeg kender flere der har lejet en ejendom til omkring de 5000 med jord, MEN det er bare ofte meget dyrere at bo på landet i forhold til en lejlighed, varmen stiger meget mere da der ofte er mere plads der skal varmes, og el er dyrere da der ofte er flere ting der skal holdes i gang

 

men man skal nok et stykke ud før at man kan finde landejendommene til udleje



"Just because I don't care doesn't mean I don't understand." --- Homer S
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjælland
Forfatter: 
Dato:  11-02-2012 22:31

Jeg vil så gerne finde et sted på Sjælland, men ved ikke om det ikke er meningen at jeg skal få bo i hus...

Jeg mener at vores budget er ok stort. Men synes ikke rigtig at jeg har kunne finde noget igennem flere mnd med søgen..

Kigger herinde, boligportal og dba. Ved ikke om I måske har en ide til et sted jeg kunne annoncere? For at få held på min jagt efter en ejendom.. ?

 

På forhånd tak :)

 


Ønsker "lille" landejendom til leje på Sjælland. Minimum 4 hestebokse. Gerne med mulighed for beboelse for to familier. Men alt andet har også interesse.

Skriv PB :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider