Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

HIPPOLUX VS...
Forfatter: 
Dato:  27-07-2006 10:39

Hejsa

Da vi er i fuld gang med at købe hesteejendom (mangler bare underskriften), kommer der sikkert en masse "underlige" spørgsmål fra mig dejligt endelig drømmen om at få hestene hjem går i opfyldelse !!!

Det første er: Vi har 8 tdr. land der skal indhegnes, der er korn på de 5, så det kan vente lidt...

Men jeg har forelsket mig i Hippolux fra Poda. MENNN synes det er lidt dyrt, hvis alle 8 tdr. skal indhegnes med det.

Er der et alternetiv??

Mvh

Jakobine

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 16:19

White lightning/Pegasus sikkerhedshegn fra Pithegn.dk?

Jeg har selv valgt Hippolux hegn til vores 7 Ha indhegninger og det fungerer bare, men hegnet fra Pithegn.dk er næsten magen til. Vi fik et samlet tilbud fra Poda på pæle, hegn og montering, som i den sidste ende blev billigere end tilbuddet fra Pithegn.

Prissammenligning:

Du får 304 meter White lightning til 1.695,00 kr. ex. moms.

Du får 250 meter Hippolux til 1.870,00 kr. incl. moms.

Men husk: Du kan købe et nok så fint hegn... men det er intet værd uden en god spændingsgiver!!

0
0
Svar på denne tråd

Vi har Hippolux
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 09:11
over det hele (23 tdr land, hvor næsten det hele er med Hippolux som øverste tråd,dog blød tråd forneden på sommerfoldene, Hippolux x 2 på vinterfoldene )og er SÅ glade for det. Men en dag vi manglede en stump på en lidt fjern fold og der var udsolgt af Hippolux, købte vi White Lightning - de er ens i funktion- den ene har tre og den anden fire af de sorte, ledende striber.

Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på dette indlæg (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider