Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 pris for forpagtning af jord
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 11:20

Hvor meget er prisen for forpagtning af jord. I dette tilfælde er det landbrugsjord og jeg spørger til hektarprisen.


Jeg ved godt, det er meget forskelligt, men hvad giver eller tager I?


Hilsen Mette
Tanni og Duchess

Part søges til hoppe på 7 år.



0
0
Svar på denne tråd
 
 priser
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 20:50

Jeg giver kr. 3.000,00 for 0,8 hektar jord. Han ville have haft kr. 4.000,00 men det ville jeg ikke give.


Mvh


(o:Heidi:o)


Hesteboks/udeboks udlejes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja.....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2010 22:14

Der er vist ingen regler...


Jeg lejer 1,5Ha bakker varigt græs for 500 om året og andre 1,5 Ha nyomlagt græs for 1000,-


Min anden nabo ville have 12.000,- for 3,5Ha eng med gammelt græs og noget mose (reelt kun 3Ha græs hvor af kun 1ha var med nyt græs og det er ikke gødet.) Behøver jeg at fortælle at jeg var ved at tabe tlf og sagde nej tak, han ringede igen efter 40 minutter og gik i 6000,- Jeg bød ham 3000,- og han blev sur!!!


Alle 3 stykker er med at de får støtten og jeg skal betale gødning, men de tager den hjem til den "gode" pris.


Håber du kan bruge det til lidt - min opfattelse er at der ikke er nogle "regler"


Rikke


Unik Heste-ejendom ved Viborg

Til salg

ny stald til 4 heste og gennemmoderniseret stuehus. ca 3,5 HA

ca. kr.2.600.000

se billeder og oplysninger her

http://www.stutteri-bruun.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Forpagtning.
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 13:35

Vi har bortforpagtet 45 ha landbrugsjord til en nabo (der dyrker korn på det) til 5600 kr. pr ha.


Så de 2 ha mine heste går på koster mig i virkeligheden 11200 kr. årligt i tabt forpagtningsindtægt . Det er dyrt at have hesten..


Mange hilsner Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mette Ballet
Forfatter: 
Dato:  10-05-2010 03:47

Sikke nogen smukke fuldblods hopper du har og skønne afkom efter dem.


Man må sige at der kommer halvblods hestene til sin ret som så mange er bange for at lave.


Du har så de rigtige hopper som kan lave disse afkom held og lykke fremover


Jeg har selv avlshopper med masser af blod i og bla. en halvblods hoppe af bedste kvalitet med masser af bevægelse med 9 i trav.


Jeg håber hun går hele vejen blev udtaget til eliteskue som føl og bedste 2års og udtaget til eliteskue og fløjhoppe som 4års nu mangler vi bare nogen rideresultater og måske en medalje hvem ved hun har karakter til det.


ps. dit Gribaldi afkom ser helt fantastisk ud hvordan er det gået ham?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min pris
Forfatter: 
Dato:  12-05-2010 15:40

Jeg fik tilbud om at leje 3 Ha lige på den anden side af vejen hvor vi bor, til 4000,- om året for alle 3. Men skulle slet ikke bruge så meget, og ville helst have det på samme side af vejen som vi bor, da folk herude kører meget stærkt. Så nu har jeg lejet en Ha for 2500,- om året, og så er det inkl gødning.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider