Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

Ridebane Fyn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 13:59

Jeg skal ha lavet en 20x50 udendøresridebane til en billig penge, kender nogen et firma der kan lave den. Jeg bor ved Ringe

0
0
Svar på denne tråd

klaus hansen
Forfatter: 
Dato:  17-03-2010 22:07

Der er ham her, han var ude og grave hul i vores gårdsplads i forbindelse med en vandskade, og kom til at snakke ridebaner med ham, og det laver han også, har dog ingen anelse om han er god eller dårlig, men jeg tror ikke han er specielt dyr, og det er i hvert fald tæt på.

www.klaus-hansen.dk/default.htm

Ellers er der Ib Laursen i Korinth, han skulle være rigtig god, men er bestem ikke billig.

God fornøjelse med banen

Merete

0
0
Svar på denne tråd

vi kan
Forfatter: 
Dato:  29-03-2010 07:56

Min kæresten er entreprenør i søllinge, han har godt nok travlt for tiden, men hvis du er interesseret kan jeg da høre om han kan presse det ind, hvornår skal den senest være lavet?

Mvh Trine Hansen

Nu med Welsh ;-) Samt miniaturehestene

Kildegaards Celine MHB Legacy´s British Boyscout

Fakla Rose RM Ferrari´s Blue Spider

0
0
Svar på denne tråd

Ridebane sydfyn
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 00:27

Vil meget gerne høre fra jer hvis I ligger inde med info på ca anslåede priser på jeres ridebaner og hvordan i har gjort...Eller hos hvem jeg kan indhente tilbud hos? Vognmænd, grusgrave eller entrepenører??? Levering er mellem Svendborg og Gudme? På forhånd tak:-)

0
0
Svar på denne tråd

mail...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 07:45

Kan du ikke maile mig, ang str om den skal drænes og hvad i evt. kunne tænke jer at få lagt på, så kunne vi evt. komme ned og kigge på det og få en lille snak.

Vi har ingen anslåede priser da det er meget individuelt det vi har lavet.

min mail er ravnemosen@mail.dk

Mvh Trine Hansen

Nu med Welsh ;-) Samt miniaturehestene

Kildegaards Celine MHB Legacy´s British Boyscout

Fakla Rose RM Ferrari´s Blue Spider

0
0
Svar på denne tråd

Min svoger...
Forfatter: 
Dato:  13-05-2010 19:21

Min svoger laver ind imellem ridebaner i sin fritid, de koster noget mindre i forhold til hvis man skulle have "rigtige" firmaer til at lave dem. Han har lige lavet ny bane i sit ridehus, den er med fiberbund og den er helt fantastisk at ride på. Han har lavet flere baner her på sydfyn, og folk er simpelthen så glade for dem! Jeg er godt nok ikke klar over om han er interesseret i at lave noget ved siden af sit sædvanlige arbejde lige nu, men hvis der er nogen der er interesseret kan de skrive mig en pb.

Mvh. Randi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider